مدیر برنامه‌های ایرانی مدافع ارمنستانی پیشین استقلال اعتقاد دارد که برخی از بازیکنان در این تیم پول زیرمیزی می‌‌گیرند.

ادموند اختر  درباره شکایت هرایر مگویان از استقلال به دلیل دریافت نشدن مطالباتش از استقلال اظهار داشت: مگویان از طریق وکیل بین‌المللی خودش از استقلال به فیفا شکایت کرده و من کاره‌ای نیستم. او خواهان دریافت مطالبات سه فصل گذشته خودش شده و این در حالی است که سه چهار بازیکن استقلال پول زیرمیزی گرفته‌اند. در استقلال همیشه اینطور بوده که بازیکنان پول زیرمیزی می‌‌گیرند. مسئولان استقلال هم مدعی هستند طبق قراردادشان پول داده‌اند، در صورتی که این بازیکن و آن بازیکن ندارد و همه بازیکنان طبق قرارداد پول‌شان را می‌خواهند.

وی در مورد اینکه پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال گفته که هنوز یک هفته از زمان پرداخت مطالبات مگویان باقی مانده است، گفت: باشگاه استقلال مطالبات مگویان را بپردازد تا او نیز از شکایتش صرف‌نظر کند. مدیربرنامه‌های خارجی وقت را از دست نمی‌دهند و خیلی زود اقدام می‌کنند. من استقلالی هستم و سه سال با مسئولان باشگاه کنار آمدم تا این بازیکن به مطالباتش برسد. آقایان مسئول در استقلال، هواداران را روبه‌روی بازیکنان قرار ندهید، وقتی بازیکنانی چون آرش برهانی، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی برای پول‌شان اقدام می‌کنند، به این معنی نیست که پول اضافه می‌خواهند، آنها خواستار پول قراردادشان شده‌اند. وقتی به اداره مالیات مراجعه می‌کنند، آنها می‌گویند کاری نداریم چقدر از باشگاه استقلال طلب دارید، باید مالیات را پرداخت کنید.

مدیربرنامه‌های ایرانی مگویان با انتقاد از علیرضا منصوریان گفت: روز گذشته منصوریان در اظهارنظری گفته که نمی‌گذارد حق استقلال خورده شود، آقای منصوریان! چطور در روز روشن حق مگویان را خوردید؟ چطور یک هفته پس از شروع لیگ گفتید او را نمی‌خواهید؟ همه می‌گویند فوتبال حرفه‌ای شده، بله زمانی حرفه‌ای می‌شود که پرداختی‌ها و امکانات حرفه‌ای شود. آقای سرمربی، مدیرفنی و مدیر باشگاه، مگر پس از بازی با العین امارات نگفتیم اگر اعتقادی به مگویان ندارید، لزومی ندارد بماند. آقای توفیقی! ما کاری به بند و آیین‌نامه نداریم و تنها گفتیم مطالبات مگویان را پرداخت کنید.

اختر در پایان گفت: از واعظ آشتیانی که یکی از مدیران خوب فوتبال ما بود، تشکر می‌کنم که حرف قشنگی زد. او گفت چطور مگویانی که قرارداد داشته است را از لیست استقلال خارج کرده‌اند. خودمان هم مانده‌ایم که چرا یک هفته پس از آغاز لیگ مگویان را در لیست مازاد قرار دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)