پرسپولیس نیوز : اتفاقات امروز در تمرین پرسپولیس به قدری عجیب بود که شاید برخی از آنها قابل بازگو کردن نباشد.

به گزارش اختصاصی پرسپولیس نیوز ، پس از آنکه هم سرمربی برکنار شده و هم رئیس هیئت مدیره و سرپرست و مربی جدید باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر حاضر شدند اتفاقات عجیبی رخ داد.

 

در ابتدا که ورود درخشان به ورزشگاه با حمله هواداران به سمت خودروی وی و اعتراض و تکان دادن ماشین همراه شد و سپس نیز تمامی نفرات جدید همراه اعضای هیئت مدیره به رختکن رفتند و در آنجا حبس شدند.

 

در این میان علی دایی و کادرفنی وی هم در ورزشگاه حاضر شده و در میان تشویق شدید هواداران به گوشه ای از زمین چمن رفتند.

 

هرازگاهی صحبت هایی مطرح شده و یکی از اعضای کادرفنی با خبرنگاران مصاحبه انجام می داد . طی یکی از این فعل و انفعالات پیروانی که حسابی از حرکت امروز درخشان عصبانی شده با صدای بلند و الفاظ تند خواست به سمت رختکن رفته و به زعم خود حق درخشان و اطرافیانش را کف دستش بگذارد که علی دایی جلوی دهان او را گرفت و مانعش شد.

 

در این میان علی دایی هم تا نزدیکی ساعت 9 در ورزشگاه ماند و گفت منتظرم درخشان بیاید و تکلیفم را با اون روشن کنم. نه دایی از درفشی فر بیرون می رفت و نه درخشان جرات حرکت به سمت در خروجی ورزشگاه را داشت. بازیکنان هم که ماشینشان پشت سر ماشین درخشان در پارکینگ مانده بود نمی توانستند از ورزشگاه خارج شوند!

 

سرانجام دایی حوالی ساعت 9 به سختی و در میان شعارهای شدید تماشاگران از ورزشگاه خارج شد و درخشان و سیاسی نیز مخفیانه و از در پشتی درفشی فر را ترک کردند.

 

این شاید به نوعی عجیب ترین نوع برکناری و انتخاب سرمربی یک تیم فوتبال بود که در سطح جهان توسط یک بساز و بفروش که سه ماه است وارد فوتبال شده اتفاق افتاده و به چنین رخدادهایی منجر شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)