پرسپولیس نیوز : هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس امروز اعلام شد و بار دیگر این باشگاه تحت تاثیر تصمیمات بی تدبیر و ناپخته قرار گرفت.

نمی دانیم این چندمین رفت و آمد مدیران در پرسپولیس طی یک سال گذشته است اما بر اساس تصمیم وزارت ورزش و جوانان که از سوی نصرالله سجادی اعلام شد محمد زادمهر، حسین عبدی، جعفر کاشانی ، طاهری و گرشاسبی قرار است ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس قبل از لیگ پانزدهم را تشکیل دهند.

 

نکته جالب پرتعداد شدن حضور پیشکسوتان آن هم از یک طیف خاص در ترکیب هیئت مدیره بوده است . زادمهر و کاشانی همان هایی هستند که در هیئت مدیره فصل قبل پرسپولیس هم حضور داشتند و در آن فاجعه تاریخی پرسپولیس و دست به دست شدن باشگاه بین 6 مدیرعامل در یک سال و افتادن سرنوشت پرطرفدارترین تیم آسیا به دست افرادی چون سیاسی شریک بودند.

 

هیچ کس نمی داند نقش مثبت محمد زادمهر در هیئت مدیره پرسپولیس در این سال ها چه بوده و او چه کار خاصی جز دور کردن علی دایی از این باشگاه و دعوت از مخالفانش به این تیم کرده است! مدیریت کلان برای ایشان اصولا در پیگیری تالمات شخصی خلاصه شده است.

 

جعفر کاشانی دیگر پیشکسوت پرسپولیس با وجود اینکه از جمله حامیان قدرت گرفتن سیاسی در پرسپولیس بود اما تنها پاسخی که در طی همه این سال ها به سوالات درخصوص وضعیت پرسپولیس داده این بوده: «من خبر ندارم، من از چیزی مطلع نیستم، پرسپولیس باید باشگاه شود!» نیاز به توضیح بیشتری دارید؟

 

اما گل سرسبد اسامی هیئت مدیره حسین عبدی است. کسی که تا همین چند هفته پیش حداکثر نقشش در این تیم دستیاری اول سرمربی بود الان یکهو چند رده ترقی یافته و خودش می تواند در انتخاب سرمربی تیم تصمیم ساز باشد. نکته جالب ماجرا البته کشمکش شدید بین او و نژادفلاح و برانکو در ماه های اخیر است و باید به مسئولان بابت این انتخاب و تزریق این میزان آرامش به پرسپولیس در فصل جدید تبریک گفت. از همین الان مشخص است که هدف از انتخاب او برای هیئت مدیره عبور از چه کسانی و زمینه سازی برای ورود چه کس دیگری بوده است.

 

طاهری نقش نماینده وزارت ورزش را دارد و کلا به جز دوره ای سرپرستی این باشگاه در فصل قبل نقش خاصی قرار نیست ایفا کند و آخرین نفر حمید گرشاسبی مسئول تربیت بدنی استان تهران است. کسی که طی ماه اخیر با سریال های مصاحبه اش از علاقه به در اختیار گرفتن پرسپولیس و استقلال به صورت همزمان(اشتها دقیقا در این حد!) سخن گفت تا ثابت کند هنوز هم می توان با مصاحبه به پست و مقام رسید و احتمالا قرار است از بودجه بخور و نمیر تربیت بدنی چیزی به بدنه نحیف پرسپولیس تزریق کند تا از گرسنگی نمیرد.

 

این حال و روز باشگاهی است که قرار است در فصل پیش رو ببینید و به راحتی آینده آن را برایتان تحلیل و پیش بینی کردیم تا نیاز بیشتری به حرص خوردن و انتظار کشیدن نداشته باشید. اگر فکر می کردید قرار است پیشکسوتان نخبه و مدیران با تجربه و شهیر چون عابدینی و دادگان تیمتان را محتول کنند کور خوانده بودید!

 

اختصاصی / پرسپولیس نیوز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)