پرسپولیس نیوز : بر اساس اعلام مسئولان سازمان لیگ بازیکنان سرباز در صورتی می توانند برای تیم قبلی خود به صورت قرضی به میدان بروند که دیگر برای تیم جدید خود بازی نکنند.

هفته گذشته مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در برنامه نود اعلام کرد با توجه به اینکه نتایج نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای ما مهم است تسهیلاتی را برای این باشگاه ها درنظر خواهیم گرفت که از جمله آنها جذب بازیکنان بیشتر و توانایی استفاده از بازیکنان سرباز خواهد بود.

 

اما امروز شهبازی مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد بازیکنان سرباز در صورتی می توانند برای تیم قبلی خود به صورت قرضی به میدان بروند که دیگر برای تیم جدید خود بازی نکنند.

این به این معنی است که اگر ماهینی به صورت قرضی از ملوان به پرسپولیس بیاید و در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند دیگر نمی تواند برای ملوان در لیگ به میدان برود.

مطمئنا باشگاه ملوان که ماهینی را جذب کرد و جای یک بازیکن را در لیست خود پر کرده راضی به چنین بخششی در قبال پرسپولیس نمی شود و پرسپولیس تنها در صورتی می تواند در لیگ قهرمانان آسیا روی ماهینی حساب باز کند که سه شرط اتفاق بیفتد.

اول اینکه خود ماهینی راضی شود در لیگ بیرون بنشیند و تنها در لیگ قهرمانان برای پرسپولیس بازی کند. درست مثل اتفاقی که برای پولادی دو سال قبل افتاد.

دوم اینکه تیمی نظامی در دسته های پایین تر پیدا شود که راضی به جذب ماهینی شده و او را به پرسپولیس قرض دهد.

و سوم اینکه نیروهای مسلح که امریه این بازیکن را برای ملوان صادر کرده رضایت دهد این بازیکن به تیم دیگری جز ملوان برود.

به نظر می رسد با شرایط سخت ذکر شده عملا امکان بازی دوباره ماهینی برای پرسپولیس غیرممکن به نظر می رسد و نوید مهدی تاج برای کمک به تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا چندان کارسار نمی باشد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)