پرسپولیس نیوز : استقلال تهران امروز بار دیگر یک شکست را با اشتباهات داوری با تساوی عوض کرد تا در صدر جدول لیگ باقی بماند.

به همین بهانه جدول واقعی لیگ را با جدول لیگ بدون اشتباهات داوری مقایسه می کنیم. جدولی که با نظر رسمی کارشناسان داوری تهیه شده و در آن استقلال با 3 برد، 2 تساوی و 2 باخت و 11 امتیاز در رده چهارم جدول قرار می گیرد و پرسپولیس هم با همین تعداد برد و باخت صاحب 11 امتیاز می شود.

 

محمد فنایی کارشناس داوری برنامه نود درخصوص بازی استقلال – گسترش فولاد گفت: مدافع استقلال در محوطه جریمه دست سعید دقیقی را گرفت و یک پنالتی برای گسترش فولاد اعلام نشد.

همچنین داوری مسابقه استقلال برابر نفت تهران بررسی شد که محمد فنایی اعلام کرد: خطای محسن کریمی روی مهدی مومنی یک پشت پا بود و باید برای نفت ضربه پنالتی اعلام می‌شد.

به این ترتیب در دو مسابقه استقلال برابر گسترش فولاد و نفت که با برتری این تیم به پایان رسید یک پنالتی برای حریف اعلام نشد.

از طرفی در مسابقه گذشته این تیم برابر استقلال اهواز نیز دو بازیکن این تیم می بایست از زمین بازی اخراج می شدند و گل برتری این تیم با خطای حنیف عمران زاده به ثمر رسید. به این ترتیب سه برد متوالی استقلال در هفته چهار تا شش همراه با اشتباهات داوری به دست آمده است.

در مسابقه جمعه 3 مهر استقلال برابر راه آهن نیز طبق نظر نوید مظفری و دزفولی کارشناسان داوری دو پنالتی اشتباه به ضرر راه آهن اعلام شد و همچنین گل استقلال نیز به اشتباه مردود اعلام شد.

 

در مسابقه پرسپولیس برابر سایپا یک پنالتی اشتباه به نفع سایپا اعلام شد، در مسابقه با ذوب آهن یک پنالتی اشتباه برای ذوب آهن اعلام شد، گل اول ذوب آهن مردود بود و پنالتی از دست رفته پرسپولیس هم باید تکرار می شد.

 

البته این جدول با حداقل تاثیر اشتباهات داوری تنظیم شده و نباید فراموش کرد در مسابقه ای که با نتیجه مساوی در جریان است وقتی داور پنالتی اشتباهی به سود حریف اعلام می کند عملا شانس کسب برد و مساوی را با یک تصمیم از تیم متضرر شده سلب  کرده است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)