جمعه 18 بهمن(10:12)

اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصاری‌فرد اعلام کرد: سرمربی جدید پرسپولیس فردا معرفی می‌شود

عباس انصاری‌فرد با تائید تغییر و تحولات در باشگاه پرسپولیس اعلام کرد:” سرمربی جدید پرسپولیس فردا معرفی می‌شود.”

با سفر حسین هدایتی، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به امارات مذاکرات با 2 مربی خارجی بنام‌های فیلیپ تروسیه و ادواردو وینگادا آغاز شد تا به زودی هدایت تیم پرسپولیس را در مسابقات داخلی و خارجی یکی از این مربیان بر عهده داشته باشد.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مسئولان باشگاه به دلیل برخی خواسته‌ها از سوی تروسیه با این مربی فرانسوی به توافق نرسیدند. به همین دلیل مذاکرات با وینگادا به صورت جدی‌تر انجام شد.خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که مذاکرات با وینگادا مراحل نهایی خود را طی می‌کند تا مربی پرتغالی به عنوان نزدیک ترین فرد در آستانه نشستن روی نیمکت پرسپولیس باشد.

گفته می‌شود هدایتی پس از مذاکره با وینگادا با وی برای عقد قرارداد یک ساله به توافق رسیده است.

بنا بر اظهارات نزدیکان باشگاه پرسپولیس قرار است

 که وی یک دستیار خارجی نیز با خود به ایران آورده و به مدت یک سال در این تیم ایرانی فعالیت کند.

احتمال دارد که عباس انصاری‌فرد، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در کنفرانس روز شنبه این مربی را در جمع اصحاب رسانه به صورت رسمی معرفی کند. اگر همه چیز بر همین منوال پیش برود، وینگادا هفته آینده وارد ایران می شود و در بازی مقابل استقلال روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست.

عباس انصاری فرد روز پنج شنبه با تائید تغییرات در کادر فنی تیم پرسپولیسبه مرجع خبری  اعلام کرد:”‌فردا سرمربی جدید به رسانه‌های گروهی معرفی خواهد شد و تا قبل از بازی استقلال سرمربی جدید روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست.”

وی در خصوص سرنوشت افشین پیروانی نیزبه مرجع خبری توضیح داد:” افشین پیروانی از ذخائر پرسپولیس است او همچنان در تیم پرسپولیس باقی خواهد ماند تا در سال‌های آینده با تجربه بیشتری به عنوان سرمربی بتواند تیم پرسپولیس را هدایت کند.

وینگادا در پی کسب نتایج نه چندان مناسب هفته گذشته از مربیگری تیم ملی اردن کنار گذاشته شد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)