پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پس از مشورت هایی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اهالی فوتبال داشت تصمیم گرفت بهترین مراسم خداحافظی را برای مهدوی کیا برگزار کند.

به گزارش پرسپولیس نیوز پس از انتشار خبر لغو مراسم خداحافظی مهدی مهدوی کیا در مسابقه فردا برابر سپاهان سعید شیرینی در گفتگوی زنده با شبکه خبر افزود: ابتدا قرار بود مهدوی کیا در مسابقه رسمی برابر سپاهان بازی کند و تعویض وی به حساب نیاید و پس از 5 دقیقه یا بیشتر از بازی خارج شود درست مانند اتفاقی که در بازی خداحافظی فرشاد پیوس افتاد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه با این تصمیم و انجام 4 تعویض در بازی موافقت نشد و پس از آن قرار شد 5 دقیقه بازی نمادین برگزار شود تا مهدوی کیا در آن بازی خداحافظی کند اما پس از مشورت هایی که با پیشکسوتان و اهالی فوتبال داشتیم آقای رویانیان 5 دقیقه بازی تشریفاتی را در شان مهدوی کیا ندید و این مساله در جلسه ای که امروز داشتیم بررسی و منتفی شد.

 

شیرینی ادامه داد: مهدوی کیا اسطوره فوتبال ماست و جناب رویانیان قصد دارد در یک بازی رسمی و یا بازی کامل با تیم هامبورگ بهترین مراسم خداحافظی را برای این بازیکن بزرگ و با اخلاق فوتبال کشورمان برگزار کند. صحبت ها در این خصوص ادامه دارد و تا پایان وقت اداری امروز تصمیم نهایی را اعلام خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)