پرسپولیس نیوز : قرعه کشی مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور بعدازظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد و طی آن تیم های پرسپولیس و استقلال باید در تهران به مصاف حریفان خود در مرحله یک هشتم پایانی جام حذفی بروند.

پرسپولیس و استقلال که هر دو برابر تیم های تهرانی راه آهن و پارسه قرار گرفته اند در این بازی میزبان هستند ودر صورتی که میهمان هم بودند از این شهر خارج نمی شدند. اما نکته عجیب و جالب آنجا بود که پس از مشخص شدن میزبان بازی پرسپولیس و راه آهن و انتخاب پرسپولیس به عنوان میزبان طی اقدامی عجیب و بی سابقه برای ورزشگاه محل برگزاری بازی هم قرعه کشی شده و ورزشگاه تختی به پرسپولیس رسیده و ورزشگاه آزادی میزبان بازی استقلال معرفی شد!

 

این در حالی است که ورزشگاه محل برگزاری بازی در سراسر دنیا از سوی تیم میزبان معرفی می شود و انتخاب  آن به وسیله قرعه کشی عجیب و خنده دار به نظر می رسد، آن هم در حالی که بدانیم تختی ورزشگاهی است که اگر رقیب پرسپولیس یعنی راه آهن میزبان بازی انتخاب می شد ورزشگاه میزبان این تیم و آشنا با بازیکنان آن بود!

 

بهانه این قرعه کشی ناتوانی در برگزاری دو بازی متوالی در ورزشگاه آزادی در فاصله 24 ساعت اعلام شده در حالی که طبق برنامه مسابقات ابتدا پرسپولیس در روز چهارم آبان به مصاف راه آهن می رود و سپس یک روز بعد یعنی پنجم آبان استقلال با پارسه در آزادی مصاف خواهد داد. طبق این برنامه آن چیزی که به عقل سلیم خطور می کند این است که بازی اول در ورزشگاه آزادی برگزار شود و پس از آنکه این بازی تمام شد بهانه برای آسیب رسیدن به چمن پیش آمده و از برگزاری بازی بعدی ممانعت شود نه اینکه بازی روز اول را به جای دیگری منتقل کنند تا سلامت چمن برای برگزاری بازی تیم بعدی در روز آینده حفظ شود!

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)