پرسپولیس نیوز : وزارت ورزش به مدت سه سال شاهرخ سبک دست را با مبلغ 90 میلیارد تومان به عنوان اسپانسر باشگاه استقلال معرفی کرده است.

این اتفاق پس از آن افتاد که در 4 مزایده خریداری برای باشگاه پیدا نشد و سازمان خصوصی سازی اعلام کرد این باشگاه ها با پیدا کردن اسپانسر برای فصل بعد آماده می شوند و سپس مزایده پنجم سرخابی ها برگزار خواهد شد.

حالا استقلال اسپانسر پیدا کرده و این اتفاق برای پرسپولیس هم قرار است بیفتد و مذاکرات و رفت آمدهای آن در حال انجام است.

سوالی که الان پیش می آید این است که مگر قرار نیست باشگاه ها در فهرست واگذاری قرار بگیرند و هر طور شده تا پایان سال 94 به بخش خصوصی واگذار شوند؟ حداقل ظاهر امر که این طور به نظر می رسد. پس چطور اسپانسر باشگاه به مدت سه سال به شخص غیر واگذار می شود؟

مگر می شود مالک جدید باشگاه روی کار بیاید و اسپانسر آن از قبل انتخاب شده باشد؟! شاید مالک جدید بخواهد اسپانسر بیشتر از 30 میلیاردی پیدا کند و اصلا برای واگذاری آن مزایده برگزار کند و برند تیم را 100 میلیارد بفروشد به کسی چه ربطی دارد؟ شاید مالک جدید خودش صاحب برند باشد و بخواهد با خرید  باشگاه برند خودش را تبلیغ کند، باشگاهی که اسپانسر آن از قبل انتخاب شده چطور می تواند چیزی را تبلیغ کند؟

هدف مالک جدید برای این همه هزینه در باشگاه چه چیزی جز تبلیغ برند خود می تواند باشد؟ پول دور ریختن در راه رضای خدا؟ بدون اسپانسر مگر می شود در این فوتبال اندکی از سرمایه از دست رفته را برگرداند؟ حق پخش تلویزیونی داده می شود؟ قانون کپی رایت یک شبه متحول می شود؟ چه اتفاقی می افتد که بدون اسپانسر یک باشگاه خصوصی می تواند روی پای خود بایستد؟

تا امروز اگر چند مزایده برگزار می شد و مردم فکر می کردند واقعا قرار است باشگاه خصوصی شود به خاطر این بود که حداقل ظاهر ماجرا حفظ شده و چنین تناقض های آشکاری در رفتارها دیده نمی شد، با وضع موجود باید پرسید خودتان را مسخره کرده اید یا فقط یک شوی مزایده واگذاری برگزار می کنید تا مجری قانون را راضی نگه داشته و مردم را سرگرم کرده باشید؟

* پرسپولیس نیوز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)