تيم فوتبال استقلال ايران در حالي كه تا سه روز ديگر بايد در ديدار حساس آسيايي خود به مصاف بوريرام تايلند برود، دچار حاشيه اي خطرناك شد. حاشيه اي كه منشا آن عمل نكردن مديرعامل به وعده هاي مالي خود در قبال بازيكنان بود كه سرانجام صداي سرمربي تيم را هم درآورد.

به گزارش ايرنا، «امير قلعه نويي» سرمربي تيم استقلال  به طور حتم امسال با آبي پوشان فقط به قهرماني مي انديشد.
بدون شك رسيدن به اين هدف، بيش از هر چيز نيازمند حمايت همه جانبه مسوولان باشگاه از مجموعه تيم است؛ آنچه به گفته سرمربي آبي پوشان، اكنون آنچنان كه بايد و شايد از سوي مسوولان باشگاه استقلال مشاهده نمي شود.
مواردي از جمله حمايت نكردن مديرعامل باشگاه از سرمربي در مقابل هجمه هاي برخي افراد، عمل نكردن به وعده هاي مالي در قبال بازيكنان و دخالت در امر نقل و انتقالات (كنار گذاشتن مجتبي جباري از تيم بدون در نظر گرفتن صلاحديد سرمربي) سبب شد سرانجام كاسه صبر «امير قلعه نويي» لبريز شود و به انتقاد از مديرعامل بپردازد.
استقلال روز چهارشنبه به عنوان تنها نماينده ايران در ليگ قهرمانان باشگاه هاي آسيا براي صعود به جمع چهار تيم برتر قاره كهن پذيراي بوريرام تايلند است اما علني شدن جدل سرمربي و مديرعامل باشگاه هواداران پرشمار استقلال را به شدت نگران وضعيت تيم كرده است.
چندي پيش هنگامي كه هجمه مسوولان باشگاه استقلال عليه «مجتبي جباري» رو به فزوني رفت، گفته شد يكي از دلايل تخريب وجهه اين بازيكن تاثيرگذار، محبوبيت بيش از پيش او در بين هواداران استقلال است؛ چرا كه در اين باشگاه نبايد فردي به غير از خودي ها محبوب باشد!
مديريت باشگاه استقلال زماني كه «احمد رسولي نژاد» رياست هيات مديره اين باشگاه را بر عهده داشت و «امير قلعه نويي» نيز با تلاش هاي او به استقلال بازگشت، مخالف حضور مجدد قلعه نويي در راس كادر فني آبي پوشان بود، اما به يكباره تغيير موضع داد و حامي قلعه نويي شد!
موضوعي كه از خاطره سرمربي آبي پوشان هنوز پاك نشده است.
«امير قلعه نويي» كه اكنون جدل مديرعامل با او علني شده، در بين هواداران پرشمار استقلال محبوبيت فرواني دارد و اين شائبه كه در باشگاه استقلال نبايد فردي به غير از خودي ها محبوب باشد باز هم تداعي شده است؛ چرا كه قلعه نويي نيز همچون جباري صريح اللهجه است و براي برخي افراد خودي نيست!
مديرعامل و سرمربي استقلال در آستانه ديدار حساس مقابل بوريرام تايلند بايد اگر به ظاهر هم شده اختلافات را در برهه كنوني كنار بگذارند و توجه خود را روي موفقيت نماينده ايران در آسيا معطوف كند؛ چرا كه اين موضوع بدون شك خواسته همه هواداران استقلال است و استقلال از هر يك از اين نام ها بزرگ تر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)