خبرگزاری پرسپولیس : اختلاف اخیر فرهاد کاظمی با بازیکنان بومی ذوب آهن و حدادی فر، احتمال پیوستن هافبک دفاعی سبزپوشان به پرسپولیس را زنده نگه می دارد.

پس از پایان مسابقات نیم فصل نخست و با آغاز فرصت قانونی تیم‌ها برای جذب بازیکنان مورد نیاز، شایعات زیادی در مورد تمایل باشگاه پرسپولیس تهران برای به خدمت گرفتن قاسم حدادی‌فر هافبک تیم ذوب‌آهن شنیده می‌شود.

حدادی‌فر شش ماه دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد و در صورتی که تیمی بخواهد او را به خدمت بگیرد، باید مبلغی را برای رضایت نامه وی پرداخت کند.

برخی معتقدند قرارداد شش ماهه این هافبک ارزشمند با ذوب‌آهن،  این آخرین فرصت این باشگاه برای کسب درآمد از راه فروش وی است و از این رو به طور جدی شایعه جدایی حدادی‌فر را مطرح می‌کنند.

از طرف دیگر تیم ذوب‌آهن که نیم فصل نخست را بسیار بد به انجام رسانده، در صورت جدایی حدادی‌فر وضعیت بسیار بدی پیدا می‌کند و مشخص نیست که بازیکن دیگری بتواند جای این هافبک را برای تیم اصفهانی پر کند.

مدیران باشگاه ذوب‌آهن که به گفته خودشان به فکر تقویت تیم برای نیم فصل دوم هستند، به جای جذب بازیکنانی که کارایی آن‌ها مشخص نیست، شرایط ادامه حضور حدادی‌فر را در این تیم فراهم کنند.

در روزهای گذشته شایعات بسیاری در مورد بدرفتاری فرهاد کاظمی سرمربی ذوب‌آهن با بازیکنان این تیم به خصوص بازیکنان بومی در رسانه‌ها منتشر شده و به نظر می‌رسد شایعه جدایی حدادی‌فر بی ارتباط با این مسئله نباشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)