اختلاف بین شرکت توسعه و تجهیز باعث شده تا بازی امروز پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان تحت تاثیر قرار گیرد.

امروز شرکت توسعه و تجهیز به سازمان لیگ اجازه نداده تا تبلیغات محیطی خود را در ورزشگاه مستقر کند. دلیل این موضوع ظاهرا به خواسته شرکت توسعه و تجهیز بر می گردد.

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از باشگاه پرسپولیس خواسته برای نصب تبلیغات محیطی پولی را به حساب این شرکت واریز کند و همین موضوع، مشکلاتی را برای برگزاری دیدار پرسپولیس – نفت مسجدسلیمان به وجود آورده است.

شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده مبلغ یک میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان به حساب این شرکت واریز کند تا برای نصب تبلیغات در ورزشگاه آزادی اجازه صادر شود.

پیش از این باشگاه استقلال در جلسه ای که با مسئولان شرکت توسعه و تجهیز داشته اعلام کرده برای هر بازی یک میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان می پردازد اما باشگاه پرسپولیس حاضر به امضای این صورتجلسه نشده و از سویی سازمان لیگ هم مخالف این افزایش قیمت است.

در چنین شرایطی، تابلوهای تبلیغاتی که قرار بوده برای دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه آزادی نصب شود، بیرون ورزشگاه مانده و اجازه ورود تابلوها داده نشده است. سازمان لیگ هم نمی‌تواند تا زمان واریز این پول، تبلیغاتش را وارد ورزشگاه کند که این مسئله به دردسری بزرگ تبدیل شده است.

سازمان لیگ با توجه به حواشی به وجود آمده تهدید کرده در صورتی که اجازه ورود تابلوهای تبلیغاتی‌اش برای بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان صادر نشود، اجازه برگزاری این مسابقه را نخواهد داد.

این اتفاقات در حالی رخ داده که از ساعت ۱۸ باید بازی تیم های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)