پرسپولیس نیوز: سرپرست گسترش فولاد در جریان بازی تیمش مقابل پرسپولیس از روی نیمکت اخراج شد.

 دیدار تیم‌های گسترش فولاد و پرسپولیس از ساعت 18 درحالی آغاز شده که حدود چهارهزار نفر از این بازی دیدن می‌کنند. در حالی این تعداد در ورزشگاه حضور دارند با وجود آغاز بازی همچنان به تعداد هواداران افزوده می‌شود.

* در آغاز بازی چند درگیری بین بازیکنان دو تیم پیش آمد که باعث شد تا در یکی از این صحنه‌ها حسن آذرنیا سرپرست گسترش به خاطر اعتراض از نیمکت تمیش اخراج شد.

* در ابتدا و در یک صحنه که علیپور در متن آن قرار داشت بازیکنان درگیر شدند و در ادامه شیمبا و کامیابی‌نیا با هم درگیر شدند که این موضوع دخالت سید جلال حسینی را در پی داشت و در ادامه نیز سایر بازیکنان وساطت کردند تا این درگیری‌ها خاتمه پیدا کند.

* تماشاگران گسترش که خیلی بیشتر از پرسپولیسی‌ها هستند همچنان به توهین‌های خود علیه پرسپولیس ادامه داده و هرازگاه شعار بی‌شرف را سر می‌دهند.

* در لیست بازیکنان دو تیم با وجود اینکه مرتضی اسدی به عنوان کاپیتان گسترش معرفی شده، اما کاپیتان پرسپولیس که سید جلال حسینی است این موضوع در لیست بازی صدق نمی‌کند.

* چند هوادار معلول روی ویلچر در کنار زمین حضور دارد.

* کمالوند سرمربی گسترش بعضاً با بالا بردن دست‌هایش در چند صحنه به تصمیم داور اعتراض کرد.

* دود سیاهی که مشخص نیست به دلیل از بین بردن زباله‌هاست و یا مربوط به کارخانه‌های تبریز، در پشت ورزشگاه بنیان‌دیزل دیده می‌شود.

 

در اواخر نیمه اول دیدار تیم‌های گسترش فولاد و پرسپولیس روی فرشاد احمدزاده خطایی انجام شد اما حق وردی داور بازی اعتقادی به خطا نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

این موضوع با اعتراض ایگور پانادچی مربی دروازه‌بان پرسپولیس همراه بود که به علت این اعتراض‌ها داور بازی او را از روی نیمکت پرسپولیس اخراج کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)