پرسپولیسی‌ها سه روز دیگر صبر کنند

مرجع خبری پرسپولیس : علیرغم پیشنهاد پرسپولیسی هادر حال حاضر خلعتبری منتطر پاسخ اماراتی ها است.

شهرداد ناظمی مدیر برنامه های محمد رضا خلعتبری در خصوص آخرین وضعیت این بازیکن می گوید:فعلا منتظر باشگاه های اماراتی هستیم تا تکلیف قانون جذب ۳بازیکنان آسیایی را مشخص کنند. اگر با این قانون مشکلی نداشته باشند بدون شک محمد رضا فصل بعد را در امارات بازی خواهد کرد.

کاظمی در خصوص پیوستن این بازیکن به پرسپولیس می گوید:پرسپولیسی ها دو یا سه روز دیگر منتظر باشند.اگر اتفاق خاصی نیفتد و قانون جذب بازیکنان آسیایی برای ما مشکل ساز شد توافقات با پرسپولیس را انجام می دهیم.


آشوبي با استقلال به توافق رسيد

 

 

فرزاد آشوبي هافبك فصل گذشته مس كرمان با مديران استقلال به توافق رسيد تا فصل آينده پيراهن اين تيم را برتن كند.او ظرف روزهاي آينده قراردادش را با استقلال در هيئت فوتبال تهران به ثبت مي‌رساند.

 


همچنين محمد همرنگ با قراردادي دو ساله به تيم ملوان پيوست و مسعود غلامعلي‌زاد نيز با قراردادي مشابه از تيم پيكان راهي تيم صباي قم شد


مجتبي زارع در پرسپوليس می ماند ؟

ـ مجتبي زارعي هافبك ـ مهاجم تيم پرسپوليس از سوي باشگاه كه به طور رسمي در ليست فروش قرار گرفته بود، با تصميم علي دايي در اين تيم ماندني شد.


علي دايي در آخرين تصميم خود با مسئولان باشگاه پرسپوليس تماس گرفته و خواهان حفظ مجتبي زارعي شده است.


حبيب كاشاني در گفت‌وگو با زارعي اين موضوع را به او اعلام كرده و از او خواسته است همچون ساير نفرات از روز بيست و ششم خرداد در تمرينات حضور داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)