مرجع خبری پرسپولیس : هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر طرح ارائه شده به این سازمان در مورد خصوصی سازی باشگاهها را تصویب کرد.
به گزارش ایلنا، در این نشست که عصر امروز به ریاست عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر و با حضور اعضای هیئت رئیسه شامل ؛ محمد رضا ساکت ، غلامرضا بهروان ، کریم ملاحی و علی کاظمی برگزار شد ، طرح ارائه شده از سوی کمیته خصوصی سازی فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ برتر به منظورخصوصی سازی باشگاهها مورد تصویب و تایید نهایی قرار گرفت و مقرر شد تا ظرف مدت 4 ماه الزامات و مبانی اصلی اجرای این طرح به سازمان لیگ ارائه شود .
براین اساس عوامل اجرایی این طرح موظف شدند با هدف الگو سازی ، ویژگی ها ، چارت سازمانی ، اساسنامه ، منابع درآمد و … الزامات یک باشگاه خصوصی را مطابق شاخصه های باشگاهداری در کشورمان تهیه و تدوین کنند .
در این جلسه مقرر شد کمیته خصوصی سازی فدراسیون و دو نماینده سازمان لیگ برتر (ساکت و کاظمی) بر روند کار این پروژه نظارت کنند.

در ادامه هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر ضمن تقدیر از حضور گسترده تماشاگران تبریز در دیدار استقلال و تراکتورسازی ، به منظور رفع برخی کاستیهای موجود در ورزشگاه یادگارامام تبریز و ارائه سرویس بهتر به تماشاگران جلساتی با مسئولان استانداری و اداره کل تربیت بدنی تبریز برگزار شود.
سازمان لیگ همچنین رفتار برخی تماشاگران تبریزی در پرتاب اشیاء به داخل زمین مسابقه را تقبیح کرد و آن را دور از شان تماشاگران فهیم تبریزی عنوان کردند.
در بخش دیگری از نشست عصر امروز هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر با توجه به در پیش بودن دیدار سنتی استقلال و پرسپولیس، نامه های جداگانه ای را به شورای تامین استان تهران و مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تنظیم شد تا هماهنگی ها و پیش بینی های لازم در خصوص برگزاری هر چه بهتر این مسابقه انجام شود.

سازمان لیگ برتر همچنین از مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواست تا در فاصله باقی مانده تا روز 10 مهر ماه و دیدار سنتی دو تیم، از هرگونه مصاحبه جنجالی و حاشیه سازی بازیکنان این دو تیم جلوگیری شود تا مسابقه دو تیم بدور از هیجانات کاذب و تخریبی برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)