پرسپولیس نیوز : دارنده مدال طلای کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی گفت: هزینه‌ای که برای کل تیم فرنگی پرسپولیس در لیگ شده است نیمی از قرارداد یکی از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه هم نمی‌شود.

حبیب‌الله اخلاقی درباره حضورش در مسابقات جهانی کشتی فرنگی و بازی‌های آسیایی گفت: با توجه به تصمیم کادر فنی قرار است به عنوان نماینده وزن 80 کیلوگرم در هر دو رویداد روی تشک بروم.

وی درباره عدم حضورش در تورنمنت لهستان گفت: آن زمان کادر فنی اعتقاد داشت که باید میدان بیشتری در این وزن با توجه به تغییر قوانین ببینم، اما با توجه به حضورم در تورنمنت مجارستان، جام جهانی و انتخابی تیم ملی عنوان کردم که تجربه کافی برخوردار هستم. به نظرم نیازی به حضور در مسابقات بیشتر نبود و تنها با یک دوره تمرین فشرده می‌توانستم به آمادگی مطلوب برسم. خوشبختانه مسئولان با نظر من موافقت کردند و از حضور در تورنمنت لهستان معاف شدم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گفت: شرایط بسیار خوبی نسبت به چند ماه قبل دارم و با تمرکز بیشتری در تمرینات شرکت‌ می‌کنم. تمام هدفم حضور موفق در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی است و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشته باشم. تجربه حضور در هر دو رویداد را دارم و امیدوارم بتوانم مدال برنز جهانم را خوشرنگ‌تر و مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگجو را تکرار کنم.

اخلاقی با بیان اینکه فاصله کم بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی کار را سخت‌تر می‌کند، گفت: امیدوارم با عملکرد درخشان در مسابقات جهانی با روحیه‌ای بالا در بازی‌های آسیایی به میدان بروم. در هر صورت سطح بازی‌های آسیایی قابل مقایسه با مسابقات جهانی نیست و از اهمیت کمتری از نظر کیفی برخوردار است، اما برای ورزش ما مهم است چون کاروان ورزشی ایران روی نتایج کشتی حساب ویژه‌ای کرده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه مسئولان ورزش زمان نتیجه که می‌رسد یاد کشتی می‌افتند، گفت: انتظار بالایی نداریم، اما مسئولان مدت‌ها از ما بی‌خبر بودند و حالا که نزدیک بازی‌های آسیایی شده‌ایم به یاد ما افتاده‌اند. امیدوارم کشتی مانند دوره‌های گذشته مدال‌های خوش‌رنگی برای ایران به ارمغان بیاورد. مسئولان ورزش هم حمایت بیشتری از کشتی داشته باشند تا کشتی‌گیران با انگیزه بیشتر در این رقابت‌ها به میدان بروند.

اخلاقی تصریح کرد: ‌همه چیز مسائل مادی نیست؛ خیلی از انتظارات کشتی‌گیران غیرمادی است. همین که مسئولان در اردوهای تیم ملی حاضر شوند و پای صحبت‌های ما بنشینند اثرگذار خواهد بود. من و همسرم معلم آموزش و پرورش هستیم و با توجه به اینکه مرتب در اردو هستم به تهران نقل مکان کردم. از مسئولان درخواست کردم تا با انتقال ما به تهران موافقت کنند تا زمینه حضور موفق من در بازی‌های المپیک را فراهم کنند. از وزیر ورزش درخواست کرده‌ام تا مشکل من را به وزیر آموزش و پرورش منتقل کند تا با خیال راحت برای حضور موفق در المپیک برزیل آماده شوم تا شرایط به گونه‌ای شود تا در کنار خانواده‌ام باشم.

اخلاقی با انتقاد از مسئولان باشگاه پرسپولیس در بدقولی به کشتی‌گیران گفت: با تمام مشکلاتی که وجود داشت بسیاری از قهرمانان جهان و المپیک در لیگ کشتی فرنگی برای این باشگاه به میدان رفتند و در نهایت عنوان سوم لیگ را کسب کردیم، اما در کمال تعجب آنها حتی منکر قرارداد با ما شدند و سراغی از ما نگرفتند. نحوه برخورد مسئولان باشگاه پرسپولیس به هیچ عنوان صحیح نیست. هزینه‌ای که برای کل این تیم شده است نیمی از قرارداد یکی از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه هم نمی‌شود. امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس همکاری لازم را برای پرداخت طلب فرنگی‌کاران داشته باشند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)