سرپرست باشگاه استقلال گفت: هنوز برای من این ابهام روشن نشده که چرا عدد قراردادی شاهین طاهرخانی به طور ناگانی ۷۳۳ درصد رشد می کند.

احمد مددی درباره پرداخت پول وینفرد شفر سرمربی اسبق آلمانی استقلال و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه تاکید کردیم حسابی را در یکی از کشورهای اطراف به ما بدهد، شفر این کار را انجام نداد و مسیر سخت کرواسی را به ما دادند. نامه وکیل شفر به فیفا رفت و فیفا هم بلافاصله پنجره نقل و انتقالاتی ما را باز کرد.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین اظهار داشت: ثبت بازیکنان جدید را در سازمان لیگ دنبال می کنیم. رای کمیته تعیین وضعیت به نفع محمدرشید مظاهری صادر شد و رونوشت برای ما آمده و مشکلی در ثبت قرارداد او نمی بینم.

وی درباره جدایی شاهین طاهرخانی مدافع میانی سابق آبی‌پوشان گفت: هنوز برای من این ابهام روشن نشده که چرا عدد قراردادی ایشان به طور ناگهانی ۷۳۳ درصد رشد می کند. در حالی که بازی های ایشان در فصل قبل را می بینیم بازی های این بازیکن به یک انگشتان یک دست نمی رسد.

مددی راجع به بدهی آندره‌آ استراماچونی سرمربی اسبق ایتالیایی استقلال گفت: هنوز پرونده او به دست ما نرسیده و حکمی صادر نشده است. منتظریم تا حکم صادر شود و برای آن برنامه ریزی کنیم.

وی درباره شکایت پادووانی تصریح کرد: رقم بدهی باشگاه به پادووانی ۱۰۰ هزار دلار است اما چیزی که خودش از دادگاه عالی ورزش درخواست کرده بسیار نجومی و حدود ۹ میلیون یورو است که مورد تایید باشگاه نیست.

سرپرست باشگاه استقلال درباره کارگزار جدید این باشگاه نیز گفت: این کارگزار جدید به تمام تعهدات خود تا به اینجا عمل کرده و پایبند بوده و ۳۵ میلیارد تومان به حساب باشگاه آمده است.

وی درباره حضور در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: تمامی مدارک مربوط به مباحث مالی و مباحث دیگر در سامانه «کِلس» ای اف سی آپلود شده و در بحث بدهی داخلی کاملا بدهی ها صاف شده است.

مدیدی در پایان درباره ادعای سید جلال حسینی در این باره که نظارت مالی فقط روی باشگاه پرسپولیس است، اذعان داشت: سید جلال حسینی نظر خودش را داده است. اگر به باشگاه استقلال بیاید برایش توضیح می دهم که نظارت در اینجا به چه صورت است. این روند نظارتی الان هم ادامه دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)