پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی طی یک مسابقه بحث برانگیز دیگر صاحب برتری شد که این بار مقابل تراکتورسازی دو پنالتی برای این تیم اعلام شد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان صدرنشین لیگ برتر که از بیشترین اشتباهات داوری در فصل جاری سود برده است در مسابقه هفته بیست و هشتم لیگ برتر نیز بی نصیب نماند و در حالی که با یک گل از مهمان تبریزی خود عقب بود با دو پنالتی بازی را با برتری به پایان برد. این در حالی است که دومین خطای پنالتی این تیم کاملا خارج از محوطه جریمه رخ داده و به وضوح یک ضربه پنالتی به این تیم تقدیم شده است. پاهای علی کریمی بازیکن تراکتورسازی و غلامرضا رضایی بازیکن فولاد هنگام برخورد کاملا پشت خط محوطه جریمه قرار دارد و آن طور که در تصاویر مشخص است خط محوطه جریمه اصلا قابل مشاهده نبوده و هر دو بازیکن بیرون این محوطه قرار دارند.

 

این تنها لطف داوران به فولاد نبوده و در یکی دیگر از مسابقات مستقیم نیز این تیم با خطای هند آشکار آرش افشین در دقیقه 90 مسابقه برابر پرسپولیس گل برتری را به ثمر رساند و در صورتی که دو امتیاز آن برد از فولاد کسر شده و یک امتیاز پرسپولیس به حساب این تیم فقط برای همان مسابقه واریز شود جای تیم های اول و دوم جدول یعنی فولاد و پرسپولیس تغییر خواهد کرد.

 

علاوه بر این اشتباهات داوری و بسیاری اشتباهات غیرقابل شمارش دیگر احکام انضباطی و رفتارهای تماشاگران فولاد نیز نسبت به سایر تیم ها با تبعیض مواجه بوده است. در حالی که اکثر تیم های بالانشین و پرطرفدار بالای جدول از جمله پرسپولیس و استقلال با جریمه کسر امتیاز به دلیل رفتار تماشاگران خود مواجه شده اند اما فولادی ها که در فصل جاری سابقه شکافتن ابروی سعید مظفری زاده و کمکش با صندلی را داشته و با باران سنگ و بطری از علی دایی سرمربی پرسپولیس و دستیارانش نیز پذیرایی کرده اند تا جایی که به شکستن سر ماساژور پرسپولیس منجر شده اما تنها با جریمه نقدی و برگزاری بازی بدون تماشاگر جریمه شده اند و این تیم تنها تیمی بوده است که از جریمه کسر امتیاز مصون مانده است.

 

در زیر می توانید عکس صحنه وقوع خطای دوم تراکتورسازی مقابل فولاد را تماشا کنید و باید دید این رفتارهای یکجانبه برای کمک به قهرمانی یک تیم تا کجا ادامه دار خواهد بود:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)