مرجع خبری پرسپولیس : خبرگزاری نیوز اتریش حرکت بازیکنان پرسپولیس در بازی مقابل داماش گیلان را حماقت توصیف کرد.

 

سایت نیوز نوشت: محمد نصرتی و شیث رضایی به زننده‌ترین شکل ممکن پس از گلزنی تیم خود در دیدار روز شنبه با داماش گیلان، رفتار کردند. حماقت این دو باعث رنجش ایرانیان شد.

این سایت افزود: حرکات زشت این دو بازیکن با سابقه تیم ملی به زعم خود، تنها شوخی عنوان شد اما این امر منجر به محرومیت‌های مثل عدم حضور در اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی، کسر ۱۵ درصدی قرارداد و … شد. سایت نیوز از این رفتار به عنوان رسوایی در نظر ایرانیان یاده کرده است.

 

روزنامه ملی اسپانیا: شادی غیر طبیعی بازیکنان پرطرفدارترین تیم آسیا

روزنامه ABC در گزارشی از بازی دو تیم پرسپولیس تهران و داماش گیلان آورد: دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران به خاطر شادی غیر طبیعی خود پس از گلزنی تا اطلاع ثانوی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران محروم شدند.

 

محمد نصرتی و شیث رضایی پس از به گل رسیدن تیمشان در گیلان شادی غیرطبیعی و جنجالی داشتند که باعث شد فدراسیون فوتبال ایران و رسانه‌های ورزشی این کشور به شدت با این مسئله برخورد کنند.

این روزنامه از نصرتی به عنوان ملی‌پوش کلیدی ایران در جام جهانی 2006 آلمان یاد کرده و نوشته است: او به خاطر حرکتی که زشت و غیراخلاقی توصیف شده تا اطلاع ثانوی محروم شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: این دو بازیکن عضو تیمی هستند که یکی از پرطرفدارترین تیم‌های باشگاهی ایران و از پر طرفدارترین تیم‌های آسیا است.

 

شیکاگو تریبون: رفتار نصرتی و رضایی خشم مردم ایران را برانگیخت

روزنامه شیکاگو تریبون عنوان کرد که محمد نصرتی و شیث رضایی دو بازیکن تیم سرخ‌پوشان پایتخت که سابقه حضور در تیم ملی ایران را دارند، در بازی روز شنبه با داماش گیلان به خاطر شادی غیراخلاقی پس از به ثمر رسیدن گل دچار محرومیت شدند.

 
این روزنامه با قرار دادن فیلم این بازی در پایگاه اینترنتی خود افزود در دیداری که به صورت زنده از تلویزیون پخش شد، این دو بازیکن حرکاتی زشت مرتکب شدند که به زعم خویش عمدی در آن نبوده و جنبه شوخی داشته است. رفتاری که باعث ناراحتی و خشم فوتبال‌دوستان ایرانی شده است.

 
روزنامه آمریکایی از کسر ۱۵ درصدی حقوق این دو بازیکن محروم و اخراج محمود خوردبین، سرپرست قدیمی سرخ‌پوشان به عنوان عواقب این رفتار یاد کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)