پس از قبول استعفای محمدرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان، در اقدامی غیر منتظره از سوی مدیران کارخانه ذوب‌آهن، سعید آذری به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن اصفهان انتخاب شد.

به گزارش مهر، خسرو ابراهیمی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان عصر امروز دوشنبه در کارخانه ذوب‌آهن حضور یافت و پس از نشست با مدیران این کارخانه به همکاری‌اش با این باشگاه اصفهانی پایان داده شد.

پس از این اتفاق، سعید آذری مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن، از سوی اردشیر سعدمحمدی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن اصفهان انتخاب شد. مراسم معارفه این مدیر جدید هم ساعت 20 امشب در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد.

سعید آذری که متولد اول فروردین‌ماه سال 1347 است، در سال 1383 توسط مسعود ابکاء مدیر عامل وقت شرکت سهامی ذوب‌آهن که رئیس هیات مدیره باشگاه نیز بود، به سمت مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن منصوب شد و در یک دوره 5 ساله سکان مدیریتی ورزش ذوب‌آهن را به دست گرفته بود.

در سال 1388 و با مدیریت آذری ذوب‌آهن اصفهان در رشته‌های والیبال نشسته، بسکتبال، هندبال، فوتبال، وزنه‌برداری آقایان و هندبال، والیبال، تنیس روی میز، شنا و کاراته بانوان به قهرمانی رسید و اکثر این تیم‌ها در مسابقات آسیایی حضور یافتند. در این میان تیم فوتبال ذوب آهن با به دست آوردن مقام قهرمانی جام حذفی و مقام نایب قهرمانی لیگ کشور با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال تهران یک فصل رویایی را پشت سر گذاشت.

وی در همان سال 1388 و به خاطر برکناری اعضای هیات مدیره این باشگاه توسط حکم الله بابایی مدیرعامل وقت شرکت سهامی ذوب‌آهن، از مدیرعاملی این باشگاه استعفا کرد و در این مدت مدیر عامل باشگاه‌های نساجی مازندارن و استیل آذین تهران بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)