امیدوارم در بایرن مونیخ مسائلی مشابه با بارسا پیش نیاید؛ اما هوینس باید انتظار آن را بکشد.

این طور به نطر می رسد که اختلاف ها و درگیری بین زلاتان ایبراهیموویچ وسران بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد. اخیرا  مهاجم سوئدی پاری سن ژرمن در صحبت هایی  از پپ گواردیولاسرمربی اسپانیایی بایرن انتقاداتی را مطرح کرده بود و بعد از آن اولی هوینس پاسخ این انتقادات را داد؛ اما کار به همین جا ختم نشده و حالا ایبرا در آخرین اظهارات خود رئیس باشگاه بایرن را مورد حمله قرار داده است.

طبق گزارش منتشره در FCBayern.ir-  ، زلاتان در گفتگویی با مجله فرانسوی اکیپ گفت:" تنها چیزی که من می توانم بگویم این است که هوینس هنوز هم همانی است که من از او مشورتی در امور مالیاتی نخواهم خواست."

ایبراهیموویچ اضافه می کند :"هوینس می گوید گواردیولا بهترین مربی دنیاست و یک مربی فوق العاده است. اما به عنوان یک انسان چطور؟ من باز هم تکرار می کنم او انسان نیست. او یک ترسو است وقتی در بارسلونا بودم مسی به او گفته بود در بارسا یا جای من است و یا جای زلاتان. بنابراین پپ مرا اخراج کرد. امیدوارم در بایرن مونیخ اینگونه مسائل پیش نیاید؛ اما هوینس باید انتظار آن را بکشد."

پیش از این نیز زلاتان با انتقاداتی از گواردیولا، او را یک فرد ترسو خوانده بود ولی اولی هوینس در گفتگویی با بیلد به این انتقادات پاسخ داده بود و گفته بود:" ما با نظر زلاتان مخالف هستیم و هیچ مشکلی با گواردیولا نداریم به نظر صحبت های زلاتان از زخمی است که او برای خروج از بارسلونا با آن مواجه شده است"

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)