تیم امید پرسپولیس با کسب سومین پیروزی خود در این فصل در پایان هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر امیدهای تهران به صدرنشینی خود ادامه داد.

سرخپوشان امید روز گذشته در چهارمین پیکار این فصل خود در حضور تماشاگران و میهمانان ویژه‌ای که در ورزشگاه شهید درفشی‌فر (پرسپولیس) حضور پیدا کرده بودند به یک پیروزی پر گل رسیدند.
مارکار آقاجانیان مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان، حسین بادامکی و حمید علی‌عسگری پیشکسوتان فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه به دعوت محسن خلیلی، مدیر آکادمی فوتبال باشگاه، برای تماشای بازی سرخپوشان در ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند.
شاگردان محمود انصاری، در این دیدار با دو گل محمد بادپا در دقایق ۱۰ و ۱۳ و امیر حسین خلوصی در دقیقه ۱۷ در مصاف با پترو اطلس پاسارگاد به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کردند.
به این ترتیب تیم امید پرسپولیس با ده امتیاز و یک امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، صدر جدول رقابت‌ها را در اختیار خود نگه داشت.
علیرضا بابایی، سبحان ابوترابی ، آريا حاجبي، مهدی دیندار، امیر محمد امیری، محمد بادپا، محمدمهدي اميني راد، علی خزایی، سهیل صحرایی، حمید حاجی اقائی کلور، امیر حسین خلوصی، امیرحسین حاجی زاده، حسین حاجی زاده، امیرحسین افشاری، مرتضی صفری عدل و وحید عباسی نفراتی بودند که در این دیدار برای پرسپولیس به میدان رفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)