لزوم برخورد جدی با بی انضباطی

مرجع خبری پرسپولیس : ظاهرا تبعات “شوک” دربی 68 و محرومیت هایش برای شیث رضایی و علیرضا حقیقی بازدارنده نبوده و مشکلات این دو بازیکن ادامه دارد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، در کوران رقابتهای جام جهانی 2010 ، علی دایی سرمربی پرسپولیس سرزمین ژرمنها را برای دوری تیمش از حاشیه های داخل ایران جهت آماده سازی تیمش انتخاب کرد ، اما  با به کارگیری این ترفند هم سفر قرمزها بدون مشکل تمام نشد .

 

شیث رضایی و علیرضا حقیقی بار دیگر به پر و پای یکدیگر می پیچند و در سکوت رسانه ای دورتموند ، مرد شماره یک نیمکت قرمزها درز خبر به بیرون را ممنوع می کند اما پا به ایران نگذاشته ، نام بازیکنان و شرح ماجرا تیتر یک روزنامه ها می شود!

 

 

 

حالا از یک طرف مسئولان به دنبال یافتن بازیکن یا کارمند ، “دهن لق” و مجازات او هستند و از طرف دیگر برخورد با بی انضباطی های شیث و حقیقی .

 

عباس علیپور مسئول روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و دبیر کمیته انضباطی این باشگاه می گوید : گزارشی از این ماجرا به دست من نرسیده و برای طرح و تصمیم گیری در کمیته انضباطی باشگاه نیاز به گزارش سرپرست تیم است.

 

اما علی دایی که با هیچ کس شوخی ندارد خودش شخصاً مجازات خاطیان را در دستور کار قرار داده و نیمکت نشینی شیث در یکی دو بازی تدارکاتی اخیر نمی تواند بی ربط با این ماجرا باشد . جلسه دایی با رضایی در تمرین صبح امروز پرسپولیس هم به این مساله و ارائه توضیحات رضایی اختصاص داشت . دایی که نمی خواهد در روزهای کوتاه باقی مانده تا شروع لیگ برتر تیمش را به حاشیه ببرد ، اولتیماتوم جدی به شیث داده و در صورت تکرار مورد مشابه مجازات سختی برای وی در نظر خواهد گرفت ،  از نیمکت نشینی بلند مدت تا خروج نام از لیست .

 

در این میان حقیقی که برخلاف داخل زمین فوتبال ، بیرون از آن بازیکن سربه زیری است فعلا در اردوی تیم ملی حضور دارد و به دور از این هیاهو ها تمرینات خود را ادامه می دهد. شیث رضایی و علیرضا حقیقی کاپیتان های پرسپولیس پس از کریم باقری که اکنون دو تن از قدیمی ترین بازیکنان پرسپولیس هستند و با “شوک” معروف خود پیروزی زیبای دربی شصت و هشتم را هم تا حدودی تلخ کردند ، باید هرچه سریع تر این گونه رفتارهای خود را اصلاح کنند تا با دادن بازیچه به دست حاشیه سازان ، در آستانه یک فصل پر فراز و نشیب تبدیل به یک وزنه اضافه برای حرکت تیم نشوند.

 

حسن مهدوی

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)