تیم فوتبال استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان به تساوی رسید و فرصت نزدیک شدن به پرسپولیس و سپاهان را از دست داد.

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸:۵۰ امروز (شنبه) در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

در دقیقه ۲۷ نیمه اول خطای واضح مدافعان استقلال در محوطه جریمه روی بازیکن پیکان اتفاق افتاد اما کرمانشاهی داور بازی اعتقادی به پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

استقلال در این بازی به قائدی که به بهانه کرونا از اردوی تیم ملی خارج شده بود هم بازی داد.

شاگردان فرهاد مجیدی با این تساوی ۳۴ امتیازی شده و در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماندند. پیکان نیز با ۲۵ امتیاز در جایگاه نهم ایستاد. این در حالی بود که پرسپولیس مساوی کرده بود اما استقلال فرصت نزدیک شدن به پرسپولیس را از دست داد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، مسعود ریگی، شیخ دیاباته (۸۳ – آرمان رمضانی)، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان (۸۷ – آرش رضاوند)، وریا غفوری، متین کریم‌زاده (۴۶ – مهدی قایدی)، هروویه میلیچ و ارسلان مطهری (۶۸ – سبحان خاقانی).

ترکیب پیکان: علیرضا رضایی، امیرحسین جدی، آرش قادری، نادر محمدی، محمد خدابنده‌لو (۸۲ – اسماعیل بابابی)، حسین پورامینی (۸۹ – جولانی)، آرمان قاسمی، محمدامین درویشی، علی قربان‌خانی، سامان فلاح و رضا جبیره.

نتایج دیدارهای برگزار شده از هفته نوزدهم به شرح زیر است:

آلومینیوم اراک صفر – فولاد خوزستان صفر
پدیده مشهد یک – پرسپولیس یک
تراکتور تبریز صفر – مس رفسنجان صفر
نفت مسجدسلیمان صفر – نساجی مازندران ۲
ذوب‌آهن اصفهان یک – صنعت نفت آبادان صفر
استقلال صفر – پیکان صفر

برنامه دیدارهای باقیمانده از هفته نوزدهم به شرح زیر است:

دوشنبه، ۱۶ فروردین
سایپا – سپاهان اصفهان، ساعت ۱۶:۳۰
گل‌گهر سیرجان – ماشین‌سازی تبریز، ساعت ۱۶

جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان روز دوم از هفته نوزدهم:

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)