پرسپولیس نیوز: دی‌مارزیو خبرنگار ایتالیایی در خبری مدعی شد که آندره استراماچونی در شک و تردید برای ادامه همکاری با استقلالی‌ها است و تا ۴۸ ساعت آینده درباره ماندن یا قطع همکاری اقدام خواهد کرد.

بنا بر اعلام جیانلوکا دی مارزیو خبرنگار ایتالیایی، آندره استراماچونی در شک و تردید برای ادامه همکاری با آبی‌پوشان قرار دارد و به نظر می‌رسد تا ۴۸ ساعت آینده درباره ماندن و یا استعفا از این تیم تصمیم گیری خواهد کرد.

طبق ادعای این خبرنگار که این موضوع را در سایت خود منتشر کرده است، این اتفاق در شرایطی رخ داده که وی ۶ پیروزی در دیدارهای تدارکاتی برای باشگاه استقلال داشته است اما به نظر می‌رسد مشکلات در روند جذب بازیکنان جدید باعث شده تا این سرمربی پس از حدود ۲ ماه و ۱۰ روز از حضور در استقلال به فکر جدایی بیفتد.

پوچارلی (کیه وو)، درامه (آتالانتا) و میلیچ (کروتونه)، بازیکنانی بودند که نتوانستند با استقلال قرارداد ببندند. عدم توافق استقلال با هروویه میلیچ که به همراه مدیربرنامه خود ۲ روز است در تهران حضور داشت و در نهایت به کشورش بازگشت، باعث بروز اختلافات شدید بین استراماچونی و باشگاه استقلال شده است.

در این خبر اشاره شده که استراماچونی شب گذشته با سران استقلال، جدل‌های زیادی داشته است و در این باره تصمیم می‌گیرد که در باشگاه بماند و یا اینکه استقلال را ترک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)