مرجع خبری پرسپولیس : پس از کنار گذاشته شدن سعید عزیزیان و انتخاب احمدرضا عابدزاده دروازه بان محبوب سال های گذشته کشور به عنوان مربی دروازه بانان پرسپولیس وی این سمت را نپذیرفت و پیوستن به کادرفنی پرسپولیس را رد کرد.

پس از این اتفاق گمانه زنی های زیادی در خصوص دلایل مخالفت عابدزاده با حضور در پرسپولیس در این مقطع مطرح شد. عده ای مخالفت با حضور پروین و عده ای دیگر استیلی را عامل نیامدن عابدزاده عنوان کردند.

 

 

 

اما پس از این تصمیم عابدزاده در گفتگویی کوتاه تاکید کرد تا زمانی که وضعیت کادرفنی و مدیریت این تیم مشخص نشود به پرسپولیس اضافه نخواهد شد.

مجله تماشاگر اما در آخرین شماره خود که در هفته اخیر منتشر شده گفتگویی مفصل با عابدزاده را ترتیب داده است. وی گفت:« بروم پرسپولیس که چه بشود؟الان آنجا علی کریمی رییس است.مردم هوایش را دارند بازیکنان ومربیان هم از او حرف شنوی دارند.باورکنید بروم پرسپولیس کریمی به من هم دستور هم می دهد. من کسی نیستم که بتوانم این وضع را تحمل کنم.»

 

اینها اظهاراتی است که عابدزاده به زبان آورده است! البته نوع خاص گفتار و ابهاماتی که از جملات دست و پا شکسته او حین تنظیم گفتگو برداشت می شود هم نمی شود گذشت. حال باید منتظر ماند و دید هفته نامه تماشاگر می تواند نقل قول خود را ثابت کند یا عابدزاده آن را رد خواهد کرد.

 

متن کامل گفتگو را در همشهری تماشاگر بخوانید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)