پرسپولیس نیوز : گویا یکی از مدیران عامل باشگاهی فوتبال ما به رغم ادعاهای فراوان همچنان با پرسپولیسی ها مشکل دارد و قصد ندارد رضایت نامه بازیکنی را برای این تیم صادر کند.

یکی ازمدافعان جوان فوتبال ایران که بسیار خوش درخشید و چشم کارلوس کی روش را گرفت تا در اردوی آخر تیم ملی برای بازی با ازبکستان و ترکمنستان در جمع ملی پوشان حضور داشته باشد. بعد از منتفی شدن حضور چهره هایی چون سیدجلال حسینی، مهرداد جماعتی و حبیب گردانی با پیشنهاد پرسپولیس مواجه شد و مسئولان پرسپولیس که مدتی روی این مدافع جوان زوم کرده بودند تلاش بیشتری را برای دریافت این مدافع جوان به کار گرفتند.

اما از آنجایی که این بازیکن یک سال دیگر با باشگاهش قرارداد دارد برای پیوستن به پرسپولیس نیازمند رضایت نامه است.طاهری و باشگاه پرسپولیس نیز که گویا دوست ندارند برای دریافت رضایت نامه حتی قدم از قدم بردارند همچون بقیه بازیکنان به این مدافع جوان نیز اعلام کردند تا شخصا برای دریافت رضایت نامه اش تلاش کند.

از این رو این مدافع چند روز پیش نزد مدیرعامل فعلی تیمش رفت و تاکید کرد مایل است به جمع سرخ ها بپیوندد و خواستار صدور رضایتنامه اش شد اما این مدیرعامل که همواره نشان داده ارتباط چندان دوستانه ای با پرسپولیس و هوادارانش ندارد در پاسخ به درخواست مدافع جوان تیمش تاکید کرد که به هیچ وجه رضایتنامه او را برای پرسپولیس صادر نخواهد کرد .جالب اینجاست که طبق اعلام این بازیکن به دوستان خبرنگارش این مدیرعامل صراحتا اعلام کرده:"رضایت نامه می خواهی؟آن هم برای پرسپولیس؟بگذار خیالت را راحت کنم.من تدارکات هم به پرسپولیس نمی دهم چه برسد به بازیکن! "

در هر حال به نظر می رسد این آقای مدیرعامل  کماکان بابت اتفاقاتی که طی چند سال اخیر رخ داده حسابی دلخور است و بابت همین دلخوری نمی خواهد به پرسپولیس کمک کند. از این رو با توجه به این نگرش باید پیوستن این مدافع جوان را به جمع سرخ پوشان منتفی دانست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)