مرجع خبری پرسپولیس : هنوز هیچ منبعی خبر فوق را تایید نکرده و به نظر می رسد این موضوع از پایه بی اساس و فقط تلاشی برای به حاشیه کشاندن پرسپولیس است.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، وبسایت یک روزنامه ورزشی که چندی پیش به دلیل انتشار مطالب خلاف واقع توقیف شده است؛ ادعا کرد علیرضا حقیقی سنگربان جوان پرسپولیس و تیم ملی ایران به دلیل شایعه ارتباطش با الناز شاکردوست بازیگر سینما از سوی فدراسیون فوتبال منشوری خواهد شد!

این سایت حتی به نقل از یکی از اعضای ستاد منشور اخلاقی فدراسیون فوتبال مصاحبه ای منتشر کرده است: «اگر چه رابطه های خصوصی افراد خارج از زمین فوتبال به خودشان مربوط است و نمی خواهیم در آن دخالت کنیم اما این موضوع دیگر مربوط به روابط خصوصی نیست زیرا وقتی در استادیوم های ورزشی کشور نام این بازیگر سینما را صدا می زنند نمی توانیم از آن چشم پوشی کنیم! به همین دلیل امکان دارد این بازیکن را که در دربی پایتخت هم حاشیه هایی داشت منشوری تلقی کنیم»

 

این ادعا در حالی مطرح می شود که مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفته بود لیگ دهم بازیکن منشوری ندارد. خبر ارتباط علیرضا حقیقی و الناز شاکردوست بازیگر سینما نخستین بار از سوی روزنامه خبر ورزشی مطرح شد و طرفین خیلی زود آن را تکذیب کردند. وبسایت خبرآنلاین چند روز بعد در مطلبی با عنوان “رابطه علیرضا حقیقی و الناز شاکردوست چگونه خبرساز شد؟” ادعا کرد از آنجایی که این دو در مراسم معرفی بهترین های جشنواره فیلم فجر در کنار یکدیگر بودند و با عنایت به اینکه مجموعه گروه خبر در خصوص نامشروع بودن این رابطه اطمینان نداشت خبر ازدواج این دو ستاره فوتبال و سینما را منتشر کرد!

ستاره پرسپولیس هم روز بعد با تنظیم شکایت نامه ای و تقدیم آن به مراجع قضایی از این مجموعه شکایت کرد که طبق روال شکایت های قبلی به شکایت سنگربان پرسپولیس نیز رسیدگی نشد. خبر منشوری بودن حقیقی در حالی منتشر می شود که به نظر می رسد یک شیطنت رسانه ای از سوی مافیای فوتبال برای به حاشیه کشاندن حقیقی و باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)