مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس این روزها از طرف بازیکنان، هواداران و همچنین پیشکسوتان این باشگاه مورد انتقاد و حمله قرار گرفته است.

به نقل از خبرورزشی، هواداران پرسپولیس هر روز با صدای بلندتری از مهدی رسول‌پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه درخواست استعفا دارند اما هیچ تغییری در دیدگاه او ایجاد نمی‌شود. طرفداران پرسپولیس فعلاً او را مقصر همه اتفاقات تلخ باشگاه می‌دانند و دیگر بر همه اهالی فوتبال این موضوع روشن شده که بازیکنان و اعضای کادر فنی هم روی خوشی برای حمایت از رسول‌پناه نشان نمی‌دهند. او حالا حمایت کارگزار را هم از دست داده و اکثر همکارانش دیگر تمایلی به همکاری ندارند و به صورت سریالی مشغول استعفا هستند اما با این حال، رسول‌پناه دست از کار نمی‌کشد و همچنان دلش می‌خواهد سرپرست باشگاه بماند.

جالب اینکه یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس در این مورد به ما گفت: «مدتی قبل، در یک جلسه دوستانه داشتیم در مورد شرایط باشگاه صحبت می‌کردیم که رسول‌پناه گفت هر اتفاقی هم رخ بدهد، من استعفا نمی‌دهم چون مسائلی که پیش آمده، تقصیر من نیست. مدیران قبلی باید با دلار ۳ هزار تومانی پول برانکو را می‌دادند اما من قبول کردم این پول را بدهم‌؛ حالا چرا من باید تحت فشار قرار بگیرم؟ در حال حاضر مشغول درست کردن خرابی‌هایی هستم که بقیه بر جای گذاشته‌اند.»

البته او بخشی از این حرف‌ها را در مصاحبه‌های رسمی خود هم عنوان کرد اما این موضوع برای تمام کارمندان باشگاه و همکارانش قطعی شده که رسول‌پناه اصلاً دوست ندارد استعفا کند. شاید این موضوع به خاطر رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیاست. او می‌خواهد بعد از قهرمانی احتمالی سرخپوشان در آسیا، خداحافظی خود را اعلام کند و قبل از آن، به هیچ عنوان به استعفا یا خداحافظی فکر نمی‌کند. با توجه به رفاقت نزدیکی که با وزیر ورزش دارد نیز، امکان برکناری و اخراج او چیزی نزدیک به صفر است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)