پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صحنه اول روی من خطا نکرد و تمارض کردم اما در نیمه دوم خطا رخ داد.

 امید عالیشاه پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: من در مورد بازی نظری ندارم اما در مورد اینکه داور خطای پنالتی مرا اعلام نکرد باید بگویم به نظرم صد درصد پنالتی بود.

وی ادامه داد: این درست نیست که داور ذهنیت داشته باشد که در همه صحنه‌ها فکر کند تمارض می‌کنیم. من دیوانه نیستم که در محوطه جریمه خود را بیندازم. خطا کردند و به زمین افتادم و مجبور بودم که راهم را ادامه ندهم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه نیمه اول به خاطر همین موضوع کارت زرد دریافت کرده بود،؛ گفت: در نیمه اول درست بود تمارض کردم و کارت زرد درست بود اما در نیمه دوم بازیکن ملوان روی من خطا کرد.
 

دغاغله: مشکلات مالی تاثیرگذار است/ نمی‌دانم چه بلایی سر تیم آمده

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلات مالی در بازیکنان تاثیرگذار است ونمی‌دانم چه بلایی سر تیم آمده که نتیجه نمی‌گیریم.

 مهدی دغاغله پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: نمی‌دانم چه بگویم و در مورد چه چیزی صحبت کنم. خیلی بدشانسی به سراغ ما می‌آید و امیدواریم کسی به داد تیم برسد.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چه بلایی سر تیم آمده که نتیجه نمی‌گیریم. مشکلات مالی تاثیرگذار است و امیدوارم هر چه زودتر این مسائل برطرف شود.
 

مکانی:نمی‌دانم چرا تلاش‌های بازیکنان راه به جایی نمی‌برد/ فکر کردم گل نوری آفساید است

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا تلاش‌هایمان راه به جایی نمی‌برد.

سوشا مکانی پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: مانده‌ام چه اتفاقی می‌افتد که حتی پنالتی هم گل نمی شود. البته من نمی‌توانم در مورد پنالتی گرفتن دروازه‌بان حریف نظر بدهم. در واقع این مشکل خودمان است که نمی‌توانیم گل بزنیم.

وی در مورد اینکه چرا پرسپولیس طراوات و شادابی ندارد‌، گفت: ما حمله می‌کنیم اما نمی‌دانم چرا توپ‌هایمان گل نمی‌شود. در فوتبال 90 درصد گل است اما همین پنالتی را نمی‌توانیم گل کنیم. دیگر بقیه موقعیت‌ها جای خود را دارد. واقعا نمی‌دانم چرا این همه تلاش راه به جایی نمی‌برد.

مکانی در مورد اینکه آیا از خط دفاعی تیمش عصبانی بود، گفت: خیر این موضوع به خط دفاعی ما ربط نداشت بلکه پژمان نوری جلوی من را گرفته بود و من دید نداشتم و حتی توپ اول را هم شانسی برگرداندم. وقتی نوری توپ دوم را زد فکر کردم آفساید شده که گویا آفساید هم نبود.

وی در خصوص ضعف خط دفاعی این تیم گفت: کادر فنی باید در این خصوص نظر بدهد و من فقط ناراحتم که چرا این اتفاقات افتاده و من حرفی برای گفتن ندارم. بچه‌ها تلاش خود را کردند و فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشتم اما نمی‌دانم چرا این اتفاقات می‌افتد.

گلر پرسپولیس با بیان اینکه نظری در مورد شعار هواداران ندارم در مورد ادامه کار این تیم گفت: ما فقط باید گل بزنیم کسی که می‌خواهد ببرد باید گل بزند.نمی‌دانم اشکال کار کجاست بزرگترها هستند و می‌توانند در این خصوص نظر بدهند. وقتی پنالتی گل نمی‌شود دیگر نمی‌دانم این شکست‌ها چه دلیلی دارد. تیمی که می‌خواهد ببرد باید گل بزند.

وی در مورد حضور پرسپولیس گفت: در این خصوص باید بزرگترها نظر بدهند من تمام تلاشم را می‌کنم اما نمی‌دانم چرا نمی‌توانیم حتی یک گل هم بزنیم. در بازی با ذوب‌آهن هم یک توپ‌مان هم به گل نرفت و آن همه فرصت داشتیم.

مکانی در مورد اینکه آیا اشکال از مهاجمان پرسپولیس است گفت: نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم.
 

اومانیا: زمان به عقب برگردد باز هم پرسپولیس را انتخاب می‌کنم

مدافع کاستاریکایی پرسپولیس گفت: زمان به عقب برگردد باز هم تیم پرسپولیس را انتخاب می‌کنم.

مایکل اومانیا پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت:‌باید این بازی را می‌بردیم اما این اتفاق نیفتاد امیدواریم در بازی‌های آینده پیروز شویم.

وی در مورد اینکه مشکل تیم را کجا می‌داند، گفت: ما مشکلاتی داریم که باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا نتیجه بگیریم.

وی در مورد اینکه اگر زمان به عقب برگردد باز هم پرسپولیس را انتخاب می‌کند، گفت: بله، باز هم پرسپولیس را انتخاب می‌کنم.
 

تادو: موقعیت‌های زیادی مقابل ملوان داشتیم/ از شانس محروم هستیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما موقعیت‌های زیادی مقابل ملوان داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

ژوزه تادو پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و فکر می‌کنم موقعیت‌های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و در نهایت بازی را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: در هر بازی 50 درصد شانس برای پیروزی نیاز است و 50 درصد دیگر هم نیاز به تمرین وجود دارد که ما تمرینات خود را انجام می‌دهیم اما در بحث شانس محروم هستیم.

وی در خصوص اینکه آیا از عملکردش راضی است، گفت: به نظرم هر چه کادر فنی از من خواست در زمین پیاده کردم و وظیفه خود را در قبال درخواست‌های کادر فنی درست انجام دادم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)