ادهم مخادمة اردنی قرار است که بازی امشب پرسپولیس و الاهلی را سوت بزند.

برای دیدار امشب، کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته است تا از یک داور نام‌آشنا استفاده کند. ادهم مخادمة اردنی که سابقه قضاوت‌های متعددی را برای تیم‌های ایرانی دارد، بازی امشب دو تیم را سوت می‌زند.

این داور اردنی تاکنون سه بازی پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا سوت زده و نکته جالب این است که یکی از این دیدارها، دقیقاً مقابل همین تیم الاهلی عربستان بود که تلاش دو تیم با قضاوت ادهم مخادمة با تساوی 2 – 2 به پایان رسید.

در سال 2017 و در دیداری حساس از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بود که الاهلی در ورزشگاه سلطان قابوس عمان دو بار از سرخپوشان پیش افتاد. ابتدا در نیمه اول، عمر السومة دروازه باشگاه پرسپولیس را باز کرد. در نیمه دوم، لئوناردو، بازیکن برزیلی الاهلی نتیجه بازی را دو بر صفر کرد. اما پرسپولیس در دقایق پایانی به بازی برگشت و با گل‌های شجاع خلیل‌زاده و گادوین منشا، مسابقه را به تساوی کشاند.

این داور اردنی دو بازی پرسپولیس برابر پاختاکور را نیز سوت زده است. بازی اول در سال 2019 و در ورزشگاه آزادی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تک گل سرخپوشان را بودیمیر به ثمر رساند. در بازی دوم که پس از شیوع کرونا به صورت متمرکز در قطر برگزار شد، پرسپولیس دو بر صفر به پیروزی رسید.

نکته جالب این است در بازی دوم که در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار شد، پس از بازبینی صحنه یک خطا در دقیقه پانزده و توسط VAR، ادهم مخادمة یک کارت قرمز مستقیم به جلال‌الدین ماشاریپوف، بازیکن آن زمان پاختاکور نشان داد.

حالا این داور اردنی قرار است که یک بار دیگر برای پرسپولیس و این‌بار در لیگ نخبگان قضاوت کند. لازم به ذکر است که سیواکورن پو یودوم از تایلند نیز داور اتاق VAR بازی امشب پرسپولیس و الاهلی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)