حضور اد دموس در پرسپولیس منتفی شد

مرجع خبری پرسپولیس : توافق با دموس به خاطر مسائل مالی به سرانجام نرسید و یک مربی هلندی دیگر فردا یا یکشنه وارد تهران می شود.

همه چیز از گفت وگوی اتفاقی تامی وندلیک سردبیر بخش هلندی سایت گل با مدیر برنامه های اد دموس(Aad de Mos) مربی نامدار هلندی آغاز شد. در حالی که پرسپولیس با نهایت احتیاط، مذاکرات خود با مربیان خارجی مورد نظررا پیش برده است، مدیر برنامه های دموس، به وندلیک  از مذاکره جدی با تیم پرسپولیس گفته است.

دموس، با سابقه کار در الهلال عربستان و امارات، کاملا با فضای فوتبال در منطقه خاورمیانه آشناست. او که شهرت خود در فوتبال را مدیون دوره درخشانش در اندرلخت بلژیک است، فوتبال اروپا را با جوان گرایی دیوانه وار در این تیم تحت تأثیر خود قرار داده بود. دموس در حال حاضر 62 ساله است و در کارنامه او هدایت تیم های بزرگ و کوچکی به چشم می خورد. البته قرارداد میان پرسپولیس و دموس نهایی نشده ، اما به عقیده بخش هلندی سایت گل، احتمال توافق میان دو طرف بسیار بالاست.

آخرین خبر دریافتی در ادامه مطلب

 آخرین خبر

این خبر در حالی است که امروز از احتمال حضور یک مربی انگلیسی در پرسپولیس نیز شایعاتی منتشر شده است. گفته می شود حسین عبدی دستیار سرمربی آینده، در این زمینه فعال است. اما در حالی که به نظر می رسید کار دموس تمام است ، از هلند خبر رسید که توافق با دموس به دلیل مسائل مالی  نهایی به سرانجام نرسیده و یک مربی هلندی دیگر فردا به تهران می آید. نام این مربی به زودی در اختیار سایت مرجع خبری پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)