مرجع خبری پرسپولیس : “پدرام اردلانی”، لژیونر ایرانی تیم فوتبال آربورات اسکاتلند، ابراز امیدواری کرده از سوی “کارلوس کی‌روش” به تیم ملی ایران دعوت شود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ اردلانی که هشت سال قبل برای ادامه فوتبال به همراه پدرش راهی اسکاتلند شد امیدوار است روزی از سوی سرمربی پرتغالی تیم فوتبال ایران به تیم ملی دعوت شود.

 

وی در گفتگو با “سان” اسکاتلند اظهار داشت: کارلوس کی‌روش چند هفته قبل به من گفت که بازی‌هایم را زیر نظر دارد و امیدوارم بتوانم بازی کنم و وی را تحت تاثیر قرار دهم. چنانچه بتوانم خودم را در آربورات ثابت کنم، کسی چه می‌داند چه آینده‌ای در انتظارم خواهد بود.

 

اردلانی 23 ساله که فوتبال خود را با سایپا آغاز کرد در حال حاضر با پدرش در اسکاتلند به سر می‌برد در حالیکه در هشت سال گذشته فقط یک بار موفق شده مادر و خواهرش که ساکن ایران هستند را ملاقات کند.

 

برپایه گزارش سان اسکاتلند، این هافبک بااستعداد قبل از اینکه به آربورات بپیوندد با تیم‌های سلتیک و کیلمارنوک تمرین کرد و تنها مشکلات مربوط به پروانه کار مانع از حضور وی در یکی از این دو تیم شد.

 

وی گفت: من 6 ماه با سلتیک و کیلمارنوک تمرین کردم و “تامی برنز” تمایل داشت که به عضویت سلتیک درآیم اما مشکلات مربوط به پروانه کار مانع از حضورم در این تیم شد. آنها از من خواستند تا زمان حل این مشکل به کویینز پارک بروم اما “پاتریک تیستل” مرا به خدمت گرفت. من برای تیم جوانان آنها بازی کردم و سپس به آربورات آمدم.

 

پدرام اردلانی در خصوص دیگر بازیکنان ایرانی اظهار داشت: بعضی از بازیکنان ایرانی که حضور در فوتبال اروپا را تجربه کرده‌اند به من روحیه می‌دهند. ما چند بازیکن بزرگ داشته‌ایم که در آلمان و اسپانیا بازی کرده‌اند. علی کریمی یکی از آنهاست.

 

وی افزود: کریمی در بایرن بازی می‌کرد و چنانچه بازی وی را در یوتیوب تماشا کنید می‌بینید که چقدر این بازیکن با استعداد است.

 

اردلانی در پایان اظهار داشت: من به تیم بارسلونا علاقه دارم و فکر می‌کنم دلیل علاقمند شدن مردم به فوتبال، همین تیم باشد. دوست دارم دوران فوق العاده‌ای داشته باشم اما باید قدم به قدم پیش بروم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)