خبرگزاری پرسپولیس : رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی از ارسال فیلم مسابقه جنجالی فینال لیگ برتر آزاد به فیلا خبر داد.

در جریان دیدار وزن 74 کیلوگرم فینال لیگ برتر کشتی آزاد بود که اعتراضات نسبت به داوران باعث بروز جنجال و اخراج سرمربی پرسپولیس شد.

داوران در آن دیدار در وقت دوم در حالی‌که دو زانوی حسین‌خانی، کشتی‌گیر پرسپولیس، روی تشک بود و حریفش او را به بیرون برد تقاضای یک امتیاز فنی و یک اخطار برای کشتی‌گیر ثامن کردند. اما مربیان پرسپولیس معتقد بودند که چون زانوهای حسین‌خانی روی تشک بوده امتیاز درست نبوده است.

وقتی داوران به اعتراض مربیان پرسپولیس برای بازبینی فیلم توجهی نکردند، غلامرضا محمدی اعتراض شدیدی به بهمن طالبی (رئیس هیئت ژوری) داشت. داور وسط بعد از این اعتراض یک کارت زرد به محمدی داد و بعد از اعتراض مجدد وی، رئیس تشک کارت قرمز را به سرمربی پرسپولیس نشان داد.

بهمن طالبی، رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی از ارسال فیلم این مسابقه جنجالی به فیلا خبر داد و گفت: برای اینکه به مربیانی که نسبت به این موضوع معترض بودند نشان دهیم تصمیم ما کاملاً درست بوده است فیلم این مسابقه را به فیلا ارسال می‌کنیم تا آنها هم در این باره نظر بدهند.

داور المپیکی کشورمان ادامه داد: مطمئن باشید قضاوت داوران در آن صحنه درست بود و فیلا می‌تواند از فیلم این مسابقه به عنوان یک صحنه آموزشی استفاده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)