پیرو پیگیری و نامه‌نگاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در خصوص حمله به کاروان سرخپوشان در اصفهان، مدارک و اسناد جدیدی به سازمان لیگ ارسال شد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، از سوی باشگاه پرسپولیس، نامه‌ای به انضمام مدارکی از افراد بازداشت شده که در اصفهان بسر می‌برند، در ارتباط با حادثه حمله به کاروان پرسپولیس در اصفهان، به همراه عکس‌هایی از ارتباط احتمالی این دو نفر با یک باشگاه لیگ برتری به عنوان مدارک جدید به سازمان لیگ ارسال شد.

باشگاه پرسپولیس به جهت حمایت از خواسته هواداران و همچنین جلوگیری از تکرار این موارد و اتفاقات برای سرخپوشان و اینکه بدون تردید برخی به دنبال مسائل خاص و ایجاد حادثه مرگبار بودند و رفتار آنها تهدید جانی برای سرخپوشان محسوب می‌شد، این پرونده را با جدیت تمام و از طرق مختلف پیگیری می‌کند و به دنبال آن است که نتیجه‌گیری کاملی در این زمینه داشته باشد.

حق هواداران پرسپولیس و تمام هوادارانی که با جان و دل از تیم‌های محبوب خود حمایت می‌کنند، این است که از جزئیات پرونده و پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس اطلاع داشته باشند.

امید است، سازمان لیگ و کلیه عوامل ورزش و فوتبال برای جلوگیری از این اقدامات ناپسند و مرگبار که عواقب جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت، اقدامات لازم و جایز را انجام دهند و هر چه زودتر رای قاطع خود را با در نظر گرفتن اشد مجازات برای عاملان و عوامل محرک این حادثه اعلام کنند.

جا دارد از هواداران پرسپولیس و سایر تیم‌ها که برای شناسایی این افراد و عوامل پشت‌پرده آن به کمک باشگاه آمدند، قدردانی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)