مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: مکاتبات کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا، امروز (چهارشنبه) از طریق فدراسیون فوتبال دریافت شد و در جداول نام پرسپولیس در پات یک قرار گرفته است.

امیرعلی حسینی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امروز مکاتبات AFC در ارتباط با برنامه مراسم قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 و کارگاه‌های آموزشی و هماهنگی مربوط به آن از طریق فدراسیون فوتبال ایران برای باشگاه پرسپولیس ارسال شد و بر اساس آن چنان‌که پیش از این اعلام شده بود، مراسم قرعه کشی روز پنج‌شنبه دوم شهریور ماه خواهد بود.

وی ادامه داد: در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است؛ قرعه‌کشی و کارگاه‌ها مربوط به کاپ AFC و کاپ ACL از 23 تا 25 آگوست، برابر با یکم تا سوم شهریور برگزار می‌شود. طبق برنامه اعلامی قرعه‌کشی لیگ قهرمانان، روز پنج‌شنبه، دوم شهریور، آیین قرعه‌کشی در خانه AFC در کوالالامپور برگزار می‌شود. طبق جداول اعلامی، پرسپولیس نیز همراه الاتحاد و الهلال عربستان، السد قطر و پاختاکور ازبکستان در پات یک قرار دارند. همچنین کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی نیز سوم شهریور در هتل اینترکنتینانتال برگزار می‌شود. در جریان برنامه روز جمعه، یک‌سری اقلام مانند بازوبندهای کاپیتانی، بَج، آی‌دی کارت و مواردی از این دست تحویل نمایندگان باشگاه‌ها می‌شود و باشگاه‌ها نیز مواردی چون نمونه البسه‌ها را تحویل خواهند داد تا تطابق آن‌ها با اطلاعات ارسالی و همچنین رعایت استانداردها در چاپ شماره، لوگو و اسپانسرها مورد بررسی قرار بگیرد.

امیر علی حسینی در پایان خاطرنشان کرد: در نامه ارسالی کنفدراسیون مجموعه‌ای از اطلاعات دیگر هم ارسال شده است ولی نکته حائز اهمیت این است که در روزهای گذشته بار دیگر شایعات بی‌اساس بر پایه منابع نامعلوم درباره حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا منتشر شده بود که مکاتبه اخیر، واهی بودن آن را نشان داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)