مسئول مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را در خصوص حضور تماشاگر در بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک ارائه کرد.

سازمان لیگ پیش از این برنامه پنج هفته اول لیگ برتر را اعلام کرده بود و اکنون طبق اعلام سهیل مهدی هفته ششم لیگ برتر روزهای 19 و 20 شهریور ماه برگزار می‌شود.

تیم ملی ایران از 20 شهریور اردوی آماده‌سازی خود را آغاز می‌کند تا برای حضور در جام جهانی آماده شود. از این رو طبق اعلام رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ بازی‌ تیم‌هایی که نفرات ملی‌پوش دارند روز 19 شهریور به انجام خواهد رسید.

پیش از این اعلام شده بود که هفته‌ چهارم روزهای 8 و 9 شهریور و هفته پنجم 14 و 15 شهریور برگزار می‌شوند.

سهیل مهدی همچنین درباره اینکه با توجه به برگزاری دیدار پرسپولیس – صنعت نفت آبادان در تاریخ چهارشنبه 9 شهریور بانوان در ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت، عنوان کرد: ان‌شاءالله؛ البته تصمیم‌گیری نهایی در همه موارد برعهده پلیس و شورای تأمین است، اما به نظر نمی‌رسد منعی در این باره وجود داشته باشد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره حضور تماشاگران در دیدار آلومینیوم – پرسپولیس اظهار داشت: این مسابقه با حکم کمیته انضباطی قرار بود بدون حضور تماشاگر برگزار شود. ممکن است همکاری لازم در بعضی از قسمت‌ها صورت نگرفته باشد. باید گزارش ناظر بازی به ما برسد تا ببینیم چه اتفاقاتی رخ داده است. این گزارش را تحویل ارکان قضایی خواهیم داد و از سوی کمیته انضباطی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)