فیکس باشم دروازه ملوان را باز می کنم
مرجع خبری پرسپولیس : اشپتیم ارفی مهاجم پرسپولیس گفت : بازی کردن در مقابل ملوان بیشتر از دربی برایم اهمیت دارد.

 

اشپتیم آرفی در خصوص اردوی کیش اظهار داشت : تمرینات سخت و با هدفی را در این اردو پشت سر گذاشتیم و فکر کنم همه بچه ها در شرایط خوبی قرار گرفتند. در بازی با ملوان خواهید دید تیم چه شرایط ایده الی دارد.


وی در خصوص بازی با شهرداری افزود : در آن مسابقه بعداز مدتها به میدان رفتم و انگیزه بالایی برای گلزنی داشتم که بدشانسی آوردم، حتی ضربه نوری هم گل نشد که حداقل پاس گل داده باشم . فکر کنم عملکردم در میدان خوب بود اما باید بهتر از این باشم.


آرفی در خصوص بازی دوستانه کیش افزود: در آن بازی یک ضربه قیچی برگردون زدم که توپ به تیر دروازه برخورد کرد و شیری توپ برگشتی را درون دروازه جای داد از بدشانسی در ان بازی هم پایم به گلزنی باز نشود.

 


مهاجم پرسپولیس ادامه داد : روزهای سختی را در پرسپولیس تجربه کرده ام زمانی که به من می گفتند فقط دور زمین بدو، از نظر روحی خیلی ضربه خوردم . بعد از پشت سر گذاشتن این روزها نیاز به حمایت دایی داشتم در بازی با شهرداری ، دایی مرا به زمین فرستاد و باعث شد دوباره انگیزه پیدا کنم .وقتی در روزنامه ها خواندم دایی مخالف جدایی من از پرسپولیس است ، انگیزه ام چند برابر شد و حالا دنبال یک فرصت دیگر هستم.


وی در خصوص بازی با ملوان افزود: اگر در بازی با ملوان فیکس باشم 100 درصد دروازه ملوان را باز خواهم کرد.


اشپتیم در خصوص بازی دربی افزود : در حال حاضر فقط به بازی با ملوان فکر می کنم و فیکس بازی کردن در این بازی برایم بیشتر از دربی اهمیت دارد. این هفته فرصت خوبی است تا نشان دهم یک مهاجم خوب خارجی برای پرسپولیس هستم.


وی در پاسخ به این سوال که ایا از مذاکره پرسپولیسی ها برای جذب مهاجم خارجی ناراحت می شود یا نه افزود: باشگاه پرسپولیس و علی دایی آزادنند هر بازیکنی را به خدمت بگیرند و فقط از علی دایی می خواهم به من اعتماد کند. یک فوتبالیست برای موفقیت نیاز به اعتماد سرمربی دارد و بدون ان نیز هیچ وقت نمی تواند موفق باشد.


ارفی در خصوص انتقالش به پیکان و تراکتورسازی گفت : دیگر پرونده جدایی من از پرسپولیس بسته شده است شخصا دیگر به این قضیه فکر نمی کنم و هدفم بازگشت به روزهای اوج و تبدیل شدن به مهاجمی گلزن برای پرسپولیس است در این راه به اعتماد دایی و کمک هواداران نیاز دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)