مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال ملی ازبکستان با حکم فیفا در غیاب 5 بازیکن خود در اولین مسابقه مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم ملی ایران خواهد آمد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در آخرین جلسه خود پرونده تخلف بازیکنان تیم ملی ازبکستان را بررسی کرد.

 

 

در این بررسی مشخص شد 5 بازیکن ازبکستان در بازی ماقبل آخر دور قبل کارت زرد عمدی دریافت کردند تا دو اخطاره شوند و در بازی پایانی تشریفاتی برابر ژاپن محروم شده و در مرحله بعد بتوانند به میدان بروند.

 

5 بازیکن ازبکستان سه بازی مانده به پایان مسابقات مقدماتی مرحله قبل یک کارته بودند. این تیم 3 بازی مقابل کره شمالی، تاجیکستان و ژاپن در پیش داشت. یک کارته های ازبک برای اینکه بازی ژاپن در توکیو را از دست ندهند، کاملا برنامه ریزی شده مقابل کره شمالی کارت زرد گرفتند تا بازی با تاجیکستان محروم باشند و در عوض مقابل ژاپن به میدان بروند.

 

فیفا هم که سریعا متوجه این موضوع شد، پس از بررسی این پرونده رای به محکومیت بازیکنان ازبکستان داد و 5 بازیکن آنها را از اولین بازی مقدماتی نهایی محروم کرد تا ایران، با خوش شانسی مقابل این تیم قرار بگیرد. کروش که این حرف ها را از شاهین رحمانی شنید، سریعا آنها را یادداشت کرد و همچنین از عضو ایرانی کنفدراسیون درخواست کرد تا آنجا که می تواند به او و تیم ملی کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)