تعدادی زیادی از هواداران پرسپولیس با قهرمانی این تیم در لیگ برتر، در اطراف ورزشگاه شهدای شهر قدس به جشن و پایکوبی پرداختند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) از ساعت ۲۱:۱۵ میهمان پیکان بود که توانست با پیروزی ۲ بر صفر مقابل این تیم، عنوان قهرمانی لیگ بیستم را کسب کند.

پس از اهدای جام قهرمانی به تیم پرسپولیس، تعداد زیادی از هواداران این تیم در اطراف ورزشگاه شهدای شهر قدس تجمع کرده به جشن و پایکوبی پرداختند.

اتوبوس بازیکنان پرسپولیس به دلیل ازدحام و شلوغی مقابل ورزشگاه، امکان خروج از ورزشگاه نداشت و در ورزشگاه شهدای شهر قدس حبس شده بود.

پس از برگزاری جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس، تعداد زیادی از هوادارانی که در مقابل ورزشگاه شهدای شهر قدس تجمع کرده بودند، در خیابان این ورزشگاه به جشن و پایکوبی پرداختند. شرایط تجمع این طرفداران به شکلی بود که بسیاری از آنها حتی وارد ورزشگاه شده و خروج پرسپولیسی‌ها از ورزشگاه مشکل پیدا کرد.

* در این میان یک بانوی هوادار معلول خودش را به یحیی گل محمدی رساند و با وی عکس یادگاری گرفت.

* حدود ساعت یک بامداد نزدیک به ۱۵۰۰ هوادار در مقابل ورزشگاه شهدای شهر قدس جمع شده و آنجا را ترک نمی‌کردند. در این میان برخی بانوان، دختران و پسربچه‌ها و دختر بچه‌ها به همراه خانواده خود به خیابان ریختند تا در جنش قهرمانی سرخپوشان شرکت کنند.

* با وجود گذشت حدود ۴۵ دقیقه از خروج بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس از رختکن، تجمع طرفداران مانع خروج اتوبوس از ورزشگاه شهدا شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)