مرجع خبری پرسپولیس : حسين هدايتي خودش را يك پرسپوليسي مي‌داند كه در هر شرايطي حاضر به كمك كردن به اين باشگاه است. ما هم فرض را بر اين مي‌گذاريم كه ادعاي او كاملا صحيح باشد اما آيا فقط يك هوادار با كمك‌هاي مالي‌اش هوادار مي شود؟ آيا نبايد مراقب ادبيات و شكل گفتار يا رفتار مقابل مجموعه پرسپوليس هم بود؟ اگر خرج كردن ريال و دلار معيار هوادار بودن است، هواداري كه بضاعت مالي مناسبي ندارد، نمي‌تواند يك هوادار شناخته شود؟! پس حسين هدايتي هم اگر قصد كمك دارد و خود را هوادار پرسپوليس مي‌داند از طرق مختلف مي‌تواند نيت خيرش را عملي كند. او چرا خود را محق مي‌داند كه تا اين حد در مورد پرسپوليس مصاحبه كند؟ آيا غير از اين است كه هواداران مي‌خواهند همان ذهنيت قبلي را نسبت به او داشته باشند، چرا كه آنها بهترين داور خواهند بود. شايد اين وظيفه همان كساني باشد كه وقتي او از منزلش خارج مي‌شود كنارش هستند و معمولا به جاي او هم تصميم مي‌گيرند و به او يادآور شوند فقط به عنوان يك هوادار از دور پيگير نتايج پرسپوليس باشد. نمونه بارز اين ادعا حبيب كاشاني است. همان‌روز قبل از شروع ليگ كه بحث بازگشت كاشاني به پرسپوليس سوژه اصلي مطبوعات شده بود هيچ وقت نديديم و حتي به ياد هم نداريم كه او پيرامون پرسپوليس صحبت خاصي كرده باشد. آيا غير از اين است كه كاشاني پرسپوليس را قهرمان تحويل مديراني مانند هدايتي داد و بعد عليه همين مردان و نتايج‌شان كلامي حرف نزد؟!

همين الان با بازيكناني كه در زمان مديريت كاشاني در پرسپوليس بودند صحبت مي‌كنيم از كاشاني به نيكي ياد مي‌كنند، حتي بعضي از فوتباليست‌ها كه از همقطاران خود در مورد حسن رفتار كاشاني شنيده‌اند آرزو دارند روزي در تيمي بازي كنند كه مديرعاملش او باشد.
الان هم هدايتي نبايد در مورد پرسپوليس اظهار نظر خاصي داشته باشد و مدام از كمك‌هاي مالي‌اش به آنها در صورت تمايل‌شان بگويد. مگر عباس انصاري‌فرد با تمام اشكالاتي كه به مديريتش وارد مي‌باشد تا الان در مورد استيل آذين صحبت كرده است؟ هدايتي اگر همه تمركزش را به تيمش بدهد و زماني كه به تماشاي بازي استيل‌آذين مي‌نشيند، حواسش به بازي پرسپوليس نباشد، آن‌وقت تيمي مدعي خواهد داشت.
اما با همه اين حرف‌ها وقتي به ياد ادعاي آرسن ونگر مي‌افتيم كه در زمان پرسپوليس آري‌هان، در جلسه‌اي كه در اردوي اتريش با سرمربي پرسپوليس داشت و شنيد كه اين تيم ايراني هواداران ميليوني دارد گفت: «پس شما تيم بسيار ثروتمندي هستيد!» اين سوال پيش مي‌آيد كه چرا تيمي با اين همه هوادار بايد هميشه مشكل مالي داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)