پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از سمت خود کناره گیری کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از خداحافظی مهدی مهدوی کیا و اتفاقاتی که پیرامون این خداحافظی رخ داد، از سمتش استعفا کرد.

مهدوی کیا که دوشنبه شب مهمان برنامه 90 بود در مورد دلایل خداحافظی اش توضیحاتی را ارائه کرد و در بخشی از صحبت هایش اشک ریخت. بعد از مهدوی کیا نوبت به یحیی گل محمدی رسید تا روی خط تلفنی برنامه بیاید و در مورد دلایل خداحافظی مهدوی کیا صحبت کند.

اما در کمال تعجب یحیی گل محمدی خبر استعفایش از سرمربیگری پرسپولیس را اعلام و تاکید کرد که به خاطر اینکه ثابت کند مشکلی با مهدوی کیا نداشته است و هواداران خداحافظی مهدوی کیا را از چشم او نبیند از سمتش استعفا می کند. گل محمدی عنوان کرد که تصمیمش برای خداحافظی را گرفته و دیگر هدایت سرخپوشان را برعهده نخواهد داشت و بهتر است آقای رویانیان یک نفر را به جای خود بیاورد.

 

گل محمدی که مهدوی‌کیا را حتی از برادرش هم به خود نزدیک‌تر خواند گفت: من صحبت‌های مهدی را در کنار خانواده‌ام تماشا کردم و تحت تاثیر قرار گرفتم. من دوست ندارم اینجا آدم بده شوم، به همین خاطر در همین برنامه از حضور در پرسپولیس استعفا می‌دهم.

 

گل محمدی در توضیح این تصمیم گفت: من الان در کرمانشاه هستم و ما به اتفاق خانواده همسرم برنامه نود را تماشا می کردیم . وقتی مهدی شروع به گریه کرد ، دیدم همه من را نگاه می کنند . من واقعا در این لحظه از خودم بدم آمد و حقیقتش نمی خواهم در فوتبالی باشم که نتیجه رنجیدن یک دوست قدیمی است. و نمی خواهم مردم این مسئله را از چشم من ببینند چون من اگر می دانستم اینطور می شود هرگز این پیشنهاد را به مهدی نمی دادم . من مهدی را از بدرم بیشتر دوست دارم و برایم سخت بود که او پشت دروازه ها گرم کند و 10 – 20 دقیقه بازی کند. 

 

البته پس از صحبتهای گل محمدی، عادل فردوسی‌پور حرفهای سرمربی پرسپولیس را "احساسی" خواند و گفت که این حرفهای شما را به حساب احساسی بودن‌تان می‌گذاریم و امیدواریم به زودی یک تصمیم درست گرفته شود.

 

با این حال فردوسی پور هم این استعفا را ماجرای "هندی" توصیف کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)