مرجع خبری پرسپولیس : در همه روزهايي كه پرسپوليس با مصطفي دنيزلي گذرانده، اولين بار است كه مي‌بينيم او بعد از شاگردانش رسيده به محل تمرين.

 

با اين همه آقای سرمربی وقت را از دست نمي‌دهد. پرسپوليسي‌هاي مشكي‌پوش را دور خودش جمع كرده تا چند تذكر جدي به آنها بدهد که غرور پیروزی در دربی کار دستشان ندهد.

 

اينجور وقت‌ها آن لبخند هميشگي را پشت چهره جدي‌اش پنهان مي‌كند و لحنش هم كمي جدی به نظر مي‌رسد. همه سراپا گوشند و او تنها سخنگو، كه تنها نگراني‌اش هم انگار بي‌خيالي بازيكنان بعد از بردن دربي است. پس اين‌طور شروع مي‌كند: «مي‌خواهم از اين لحظه به بعد كسي حرف دربي را نزند. همه فكرتان چسبيده به آن بازي و حواستان نيست كه يك بازي سخت با فجر سپاسي داريم. ديگر نشنوم كسي درباره بازي با استقلال حرف بزند وگرنه جريمه‌تان مي‌كنم. مغرور هم نشويد چون هنوز خيلي كار داريم.»

 

از اين لحظه سكوت، حاكم مطلق است و بازيكنان مشغول نرم دويدن دور زمين تا بدن‌هاي‌شان آماده شود براي تمرين، تمريني كه علي كريمي و عليرضا محمد به خاطر آسيب‌ديدگي سهمي از آن ندارند و جدا از بقيه با پزشكان تيم كار مي‌كنند. دروازه‌بان‌ها هم تمرين‌هاي ويژه را زير نظر عاشوري انجام مي‌دهند. صداي فرياد هواداران پشت در مانده را در گوش داريم كه يك نفس دنيزلي و بازيكنانش را تشويق مي‌كنند. حرفشان هنوز هم حرف دربي است و مثل روز پيش با پخش شيريني مقابل ورزشگاه درفشي‌فر به استقبال تيم رفته‌اند.

الان هم كه حتي پادرمياني زادمهر مجوز ورودشان را امضا نكرده با فريادهايي به زبان تركي از سرمربي مي‌خواهند كه اجازه بدهد وارد محل تمرين شوند. دنيزلي اما بي‌تفاوت به آنچه مي‌شنود، سرخ‌ها را دعوت كرده به بازي سپك تاكرا و البته پيش از آن كلاس درسي را برپا كرده براي ايمون زايد تا رسم اين بازي را از هم‌تيمي‌هايش بياموزد. بازي فوتبال با دو گروه سفيد و مشكي آيتم بعدي و پاياني است و تمركز كادر فني روي عملكرد مدافعان. اشتباه‌هاي آنها را هم هر چند دقيقه يك بار گوشزد مي‌كند و مي‌خواهد كه هر طور شده اجازه گلزني به مهاجمان مقابلشان ندهند. با به آخر رسيدن فوتبال، وقت تمرين هم تمام است و بعد از نود دقيقه و سرد كردن بدن‌ها، بازيكنان پرسپوليس يك به يك محل تمرين را ترك مي‌كنند.

كريمي به فجر مي‌رسد

بزرگ‌ترين نگراني پرسپوليسي‌ها براي بازي با فجر سپاسي مصدوميت زانوي علي كريمي بود. روز شنبه گفته شد احتمال حضور جادوگر مقابل فجر 50-50 است اما ديروز و بعد از تمرين، چشمه‌سري پزشك سرخ‌ها گفت: «با توجه به تمرين‌هايي كه براي كريمي در نظر گرفتيم، او احساس درد نداشت و اگر شرايط همين‌گونه باشد اين بازيكن مقابل فجر سپاسي به ميدان مي‌رود.»‌كريمي ديروز دقايقي دور زمين دويد.

امضاي يادگاري روي پيراهن

ديروز يك هوادار خانم پرسپوليس مقابل ورودي درفشي‌فر و در آن سرماي شديد منتظر خروج بازيكنان از ورزشگاه بود تا روي يك پيراهن امضا بگيرد. او يكي از پيراهن‌هاي سفيدرنگ پرسپوليس را در دست داشت و تقريبا همه بازيكنان پرسپوليس روي اين پيراهن را به يادگار امضا كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)