پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از گلزنی به سپاهان شادی گل عجیبی انجام داد.

بعد از گل اول پرسپولیس مقابل سپاهان، هواداران این تیم به شدت مشغول خوشحالی می‌کردند و در طرف مقابل سپاهانی‌ها سکوت کرده بودند. 

* مهدی طارمی بعد از گلی که به ثمر رساند، شادی عجیب و غریبی را انجام داد که دلیل این شادی‌اش مشخص نشد.
* بابک حاتمی، مدافع پرسپولیس که شب گذشته در اردوی این تیم دچار بیماری شده بود، از فهرست 18 نفره سرخپوشان خط خورد.
* عملکرد ضعیف ایمان صادقی، دروازه‌بان پرسپولیس باعث شد که هواداران این تیم و همچنین سپاهان به او معترض شوند.
* در صحنه‌ای که علی کریمی با ایمان صادقی برخورد کرد، مهرداد کفشگری سریع به سمت مهاجم سپاهان نزدیک شد و از سمت مقابل محمدرضا خلعتبری که اتفاقاً فاصله زیادی با صحنه درگیری داشت به سرعت خودش را به جمع بازیکنان رساند تا او هم در این درگیری شریک باشد.
* اشتباهات سریالی و عجیب و غریب بازیکنان پرسپولیس به خصوص در خط دفاع باعث شد تا برانکو چندین بار به این مسئله اعتراض کند.
* بعد از گل دوم سپاهان به پرسپولیس که گل به خودی اومانیا بود، برانکو ایوانکوویچ سرش را به نشانه تأسف تکان داد.
* حسین فرکی طبق عادت چند‌ساله‌اش کنار زمین مشغول یادداشت‌برداری از نکات بازی بود.
* هواداران سپاهان بعد از گل دوم این تیم به پرسپولیس تا پایان نیمه اول سر از پا نمی‌شناختند و مشغول شادی و پایکوبی بودند.
* بعد از هر حمله پرسپولیس روی دروازه سپاهان، هادی عقیلی، کاپیتان و مدافع میانی این تیم به شدت به عملکرد بازیکنان با فریاد زدن اعتراض می‌کرد.
* بعد از پایان بازی در نیمه اول شهاب گردان و علی علیپور یکدیگر را در آغوش گرفتند و در مورد موضوعی با هم صحبت کردند. قضیه از این قرار بود که در جریان نیمه اول روی یک ضربه کرنر برخوردی بین علیپور و گردان پیش آمد که داور این توپ را خطا نگرفت. بعد از آن بود که گردان به سمت علیپور رفت و به شدت به او اعتراض کرد. این دو بازیکن در پایان نیمه اول در مورد این مسئله با هم صحبت می‌کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)