مرجع خبری پرسپولیس : شماره 10 براي هر تيم بزرگي، شماره مقدسي است؛ آنقدر كه انتظار به دنبال مي‌آورد و حتي در معمولي‌ترين مسابقات نگاه‌ها را به خود خيره مي‌كند.


تا قبل از فصل گذشته تقريبا همه شماره 10 هاي پرسپوليس فوتباليست‌هاي شاخصي بودند؛ ناصر محمدخاني، علي دايي، حامد كاويانپور و حتي واحدي نيكبخت اما فصل گذشته عباس انصاري‌فرد كاري كرد تا از همان ابتدا به پرسپوليس ساخته او و توانايي‌هايش ترديد كنيم.


ميثم بائو به عنوان ستاره ليگ از ابومسلم به پرسپوليس آمد و شماره 10 را گرفت اما در طول فصل حتي يك نمايش اميدواركننده براي سرخ‌ها ارائه نداد. بازي‌هاي منفعل و دور از انتظار او كاري كرد تا پيراهن شماره 10 هفته به هفته به تنش گشاد شود و البته انتخاب مسوولان باشگاه و تصميم ايشان مبني بر واگذاري اين شماره مقدس به چنين بازيكني را زير سوال ببرد.


امسال اما اين اتفاق نيفتاد چرا كه قرار نبود مدير باشگاه تيم را ببندد. البته به خواسته‌هاي متفاوت بازيكنان هم آنقدر بها داده نمي‌شد تا هر كس فقط هم‌وزن خود و نه بيشتر، ارج و قرب بخواهد.

 

غلامرضا رضايي يكي از اولين خريدهاي پرسپوليس بود كه پيراهن شماره 10 را تحويل گرفت. بازيكني با سابقه ملي كه حتي قبل از اولين نمايش رسمي‌اش با پيراهن پرسپوليس هم مي‌شد به خوب بودنش اميدوار بود. سبك فوتبال غلامرضا رضايي طوري است كه تماشاگر ايراني را ارضا مي‌كند؛ سرعت، حركت انفجاري، به آب و آتش زدن و البته آزار دادن مدافعان حريف و نهايتا به ثمر رساندن گل. غلامرضا همان چند دقيقه اول مثل هواپيماهاي كاميكازه ژاپني خودش را به محمد نصرتي مي‌كوبيد.

او در زمين مثل گلوله آتش بود و به نظر مي‌رسيد با هماهنگي بيشتر كيفيت بالاتري از بازي‌اش را ارائه كند. شايد هواداران پرسپوليس هم مي‌دانستند غلام براي آنها مهره مفيدي خواهد بود كه اگر اين‌طور نبود، او در مسابقه پرسپوليس- فولاد فصل گذشته (دور برگشت) با آن حرارت عجيب تشويق نمي‌شد.غلامرضا رضايي در اولين مسابقه با پيراهن شماره 10 پرسپوليس نمايش اميدواركننده‌اي داشت و با گل 3 امتيازي، مقبوليت خود نزد هواداران پر تعداد تيم جديدش را خريد. بعد از گلزني او بود كه همه اين شماره 10 و شماره 10 فصل گذشته را قياس كردند. ميثم بائو كه حتي با پيراهن شماره 10 تيمي متوسط مثل شهرداري تبريز كارآيي لازم را نداشت، البته در اين قياس بازنده قطعي است، پس براي 33 بازي باقيمانده منتظر خودنمايي يك شماره 10 واقعي مي‌مانيم و اتفاقات عجيب فصل گذشته را فراموش مي‌كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)