حاصل ترس کمیته انضباطی از اقدام قاطع علیه تبریزی ها

مرجع خبری پرسپولیس : كريم باقري كه چندين سال است بااخلاق‌ترين بازيكن فوتبال معرفي مي‌شود و سال‌ها براي تيم ملي و فوتبال كشور زحمت كشيده نبايد اينگونه مورد كم‌لطفي قرار بگيرد اما در اينجا اين سوال پيش مي‌آيد كه آيا مسوولان فدراسيون نبايد زودتر از اينها به فكر جو ورزشگاه‌ها مي‌بودند؟


 

اوايل فصل قبل بود كه استقلال و تراكتورسازي در تبريز به مصاف هم رفتند. هواداران تراكتور كه بعد از سال‌ها مزه حضور تيم مورد علاقه‌شان را در ليگ برتر چشيده بودند با شور و علاقه خاصي پا به ورزشگاه گذاشتند و با حضور پرشور آنها بازي رنگ ديگري به خود گرفت اما تمام حوادث و اتفاقات اين بازي از زماني شروع شد كه فرهاد مجيدي گل استقلال را به ثمر رساند.


 

كاپيتان استقلال نمي‌دانست كه بعد از اين گل هواداران تراكتور با بطري و سنگ از او استقبال مي‌كنند و بايد با سر شكسته و بانداژ شده ورزشگاه يادگار امام تبريز را ترك كند!


بعد از اين اتفاق استقلالي‌ها از جو نامساعد ورزشگاه يادگار گفتند اما جالب اينكه ششگلاني، رييس هيات فوتبال آذربايجان در واكنش به اظهارات آنها حرف‌هايي زد كه باعث تعجب بود.

 


ششگلاني گفت: «هواداران استقلال سر فرهاد مجيدي را شكستند و هيچ خطايي متوجه هواداران تراكتور نبود.» حال در كجاي دنيا هواداران تيمي سر گلزن آن تيم را مي‌شكنند؟! بايد پاسخ آن را از ششگلاني پرسيد و اما بعد از اين ماجرا همه به انتظار راي كميته انضباطي نشستند ولي از آنجايي كه قاضي شريفي از بدو ورودش به كميته انضباطي اصلا اعتقادي به محروميت تماشاگران نداشت حكمي را صادر كرد كه بيش از حوادث تبريز باعث تعجب همه شد.

 

و جالب‌تر اينكه وقتي به تبريز سفر كرد در جمع فوتبالدوستان اين شهر مدعي شد كه هيچ‌وقت آنها را محروم نمي‌كند. حرف‌هاي رييس كميته انضباطي حاشيه امنيتي را براي هواداران تبريزي به‌وجود آورد و آنها با خيال راحت در ورزشگاه يادگار امام در قبال مسائلي كه به مذاق آنها خوش نمي‌آمد واكنش نشان دادند.‌ آتش اين اتفاقات به ليگ دهم هم كشيده شد و در اولين بازي تراكتور در اين ليگ تماشاگران تبريزي مسائلي را در ورزشگاه آزادي به وجود آوردند كه رييس كميته انضباطي را مجبور كرد برخلاف ميلش تصميم به محروميت آنها بگيرد اما اين تصميم چاره‌ساز نشد تا اينكه در هفته نهم دوباره پرسپوليسي‌ها مقابل يكي از نمايندگان تبريز قرار گرفته و در ورزشگاه يادگار از همان دقايق اوليه تماشاگران تبريزي عليه باقري كه از اين شهر به فوتبال معرفي شده بود شعار دادند!

 

اين بار واكنش سازمان ليگ و مسوولان فدراسيون به اتفاقات ورزشگاه يادگار كاملا متفاوت از سال پيش بود. عزيزمحمدي به صراحت در مصاحبه‌اش عنوان كرد كه خاطيان اين بازي بايد پاسخگو باشند، ما هم با نظر رييس سازمان ليگ موافقيم.

 

كريم باقري كه چندين سال است بااخلاق‌ترين بازيكن فوتبال معرفي مي‌شود و سال‌ها براي تيم ملي و فوتبال كشور زحمت كشيده نبايد اينگونه مورد كم‌لطفي قرار بگيرد اما در اينجا اين سوال پيش مي‌آيد كه آيا مسوولان فدراسيون نبايد زودتر از اينها به فكر جو ورزشگاه‌ها مي‌بودند؟ آيا يك سال پيش كه حادثه‌اي مشابه براي كاپيتان استقلال به‌وجود آمد نبايد كميته انضباطي واكنش محكمي به اين قضيه نشان مي‌داد تا امروز شاهد فحاشي به اسطوره فوتبال نباشيم، اگر با خاطيان ورزشگاه‌های تبریز زودتر برخورد می شد، امروز شاهد چنین اتفاقات اسفباری بودیم؟

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)