در انتظار ظهور امیرحسین

مرجع خبری پرسپولیس : امیرحسین فشنگچی هنوز سایه ای از آن ستاره آماده و انگشت نمای صبا را در پرسپولیس نشان نداده است و همگام منتظر تا ستاره جوان پرسپولیس به روزهای اوج برسد.

 

فشنگچی که در بدو ورودش به پرسپولیس با مصدومیت مواجه شد و به بازی هفته نخست مقابل تراکتورسازی تبریز نرسید، از بازی دوم در ترکیب پرسپولیس حضور داشت و استارت او با پرسپولیس مقابل تیم سابقش رقم خورد.

 

فشنگچی توانست دو گل مقابل راه آهن و سایپا بزند تا سومین گلزن برتر پرسپولیس در لیگ دهم لقب بگیرد. او که در بازی با شاهین از زمین مسابقه اخراج شده بود، مقابل فولاد خوزستان نتوانست پرسپولیس را همراهی کند.

 

بازگشت فشنگچی به ترکیب پرسپولیس در بازی با پاس همدان و شهرداری تبریز انتقادات زیادی را متوجه هافبک جوان پرسپولیس کرد تا این بازیکن خوش تکنیک از نظر روحی هم دچار مشکل شود.

 

امیرحسین فشنگچی در هر دو مسابقه در 65 دقیقه از زمین خارج شد و جای خود را به سایر همبازیانش داد. محمد منصوری از فرصت استفاده کرد و پس از جانشینی فشنگچی، موفق شد گل پرسپولیس را در تبریز به ثمر برساند.

 

به نظر می رسد امیرحسین فشنگچی باید بیشتر تلاش کند، نگاه او باید به گذشته و نگاه دیگرش به آینده باشد. با وجود محمد منصوری، مجتبی زارعی و سایر بازیکنانی که می توانند در پست او بازی کنند، فیکس بودن برای فشنگچی کار ساده ای نیست.

 

امیرحسین فشنگچی می تواند دوباره به روزهای خوش حضورش در صبا برسد و به یک بازیکن 90 دقیقه ای تبدیل شود تا زمانی که دایی به دنبال یار تعویضی می گردد از نام او گذر کند. امیرحسین باید هر چه زودتر ذهنش را خانه تکانی کند چرا که رقیبان سرسختی در پرسپولیس دارد.

 

امیرحسین فشنگچی پس از حضور در پرسپولیس و مصدومیتی که گریبانگیرش شد از فهرست قطبی هم دور ماند و نتوانست جایگاه قبلی اش را پیدا کند. با این وجود هافبک با استعداد پرسپولیس می تواند با تلاش دو چندان روزهای خوش گذشته را تداعی کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)