مرجع خبری پرسپولیس : ياباني در ميان اسامي بازيكنان بحريني فقط عبدالطيف را شناخته بود و همه يازده قرمزپوش بحريني را با اين عنوان معرفي مي‌كرد.

 

جواد خياباني گزارشگر بازي تيم ملي برابر بحرين در حين گزارش بازي به جاي معرفي دقيق بازيكنان بحرين يا اشاره به تعويض و نام بازيكنان اخطار گرفته بيشتر مشغول شرح دادن وضعيت جغرافيايي بحرين بود كه آن را هم اشتباه مي‌گفت تا ثابت كند كه در دوران تحصيلي خود در درس جغرافي ضعف داشته است.

خياباني شيخ‌نشين بحرين را جزيره ناميد؛ در حالي كه اين گونه نيست و بحرين داراي مرز خاكي با عربستان است و در نهايت هم از سوي ديگر جهت جغرافيايي به خليج‌فارس منتهي مي‌شود. ديگر شاهكارهاي آقاي گزارشگر توضيحات تكراري درباره كارنامه كاري كارلوس كی روش در منچستريونايتد و تيم ملي پرتغال بود كه حالا ديگر هواداران خرد و كلان تيم ملي آن را حفظ هستند.

 

 

خياباني در ميان اسامي بازيكنان بحريني فقط عبدالطيف را شناخته بود و همه يازده قرمزپوش بحريني را با اين عنوان معرفي مي‌كرد. بعد هم به تجربه‌هاي نكونام اشاره كرد كه محال است اسير حاشيه بازي بحريني‌ها شود و در دقيقه شصت هم پيش‌بيني كرد الان ديگر زمان وقت‌كشي بحريني‌ها رسيده است.

 

به‌هرحال باز هم در گزارش‌هاي جواد خياباني حاشيه‌ها بر متن غلبه كردند؛ هرچند كه آقاي گزارشگر در همان حاشيه‌ها هم گرفتار اشتباهات لپي زيادي بود. خياباني نود دقيقه سعيد محمد جعفر را سيدمحمد جعفر معرفي كرد و بازي‌هاي مقدماتي را بازي‌هاي پيش گروهي لقب داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)