پرسپولیس نیوز :مدیر روابط عمومی سازمان لیگ از فروش کلیه بلیت های طبقه اول ورزشگاه آزادی به صورت الکترونیک از هفته ششم لیگ برتر خبر داد.

حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ، در مورد فروش بلیت الکترونیکی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: روز گذشته با حضور مدیران عامل استقلال و پرسپولیس و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ جلسه ای در سازمان لیگ برگزار شد. در این جلسه برای فروش بلیت الکترونیک با همکاری این دو باشگاه توافق های لازم انجام شد. به همین دلیل از هفته ششم لیگ برتر بلیت فروشی الکترونیک در طبقه اول ورزشگاه آزادی انجام می شود.

وی تصریح کرد: در هفته های گذشته فقط 6 هزار بلیت جایگاه ورزشگاه آزادی به صورت الکترونیکی فروخته می شد اما از هفته ششم 34 هزار و 800 صندلی طبقه اول ورزشگاه آزادی به صورت الکترونیکی فروخته میشود. بنابراین بلیت دربی پایتخت نیز به طور الکترونیکی فروخته خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ با اشاره به الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای اجرای سریع تر این طرح در فوتبال ایران، گفت: با توجه به تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا مجبوریم هرچه سریعتر بلیت فروشی در کلیه رقابت های لیگ برتر به صورت الکترونیکی انجام بدهیم. البته هزینه های این طرح حرفه ای و مفید در فوتبال ایران بسیار زیاد است به همین دلیل هم با چند بانک و موسسه اعتباری برای تامین هزینه ها رایزنی و مذاکره کرده ایم که در روزهای آینده قرارداد نهایی این مشارکت نیز امضا خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)