مرجع خبری پرسپولیس : معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: از وسلي و مدير برنامه‌هايش به فيفا شكايت مي‌كنيم و از آنها خسارت مي‌گيريم.

مصطفي شكري  درباره حضور وكلاي وسلي برزيليا در ايران براي ديدار با مسئولان باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: اين موضوع صحت ندارد و چنين درخواستي از سوي وكلاي وسلي مطرح نشده است. از اين موضوع بي‌خبرم و مطمئن باشيد هيچ خطري پرسپوليس را تهديد نمي‌كند.

وسلي يا وكلايش براي حضور در ايران و ديدار با مسئولان پرسپوليس درخواستي نداده‌اند. قرارداد اين بازيكن برزيلي طبق قانون فسخ شده است و اجازه اين كار را داشتيم.
شكري تصريح كرد: اگر آنها قصد شكايت به فيفا هم داشته باشند، مطابق قرارداد؛ فيفا هم به ما رأي خواهد داد. تا امروز هم درخواستي براي نشست مطرح نشده و بعيد است با برگزاري نشست نظر ما تغير كند.

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس ادامه داد: از وسلي و مدير برنامه‌هايش به فيفا شكايت مي‌كنيم و از آنها خسارت مي‌گيريم، به خصوص از مدير برنامه‌هاي وسلي چون او ايجنت رسمي فيفا است و مسئوليت دارد و بايد در اين زمينه پاسخگو باشد. با توجه به شرايط حاضر فيفا به نفع ما رأي خواهد داد.
وي در مورد مشكل وسلي براي جدايي از پرسپوليس گفت: در رابطه با جدايي وسلي مسائل مالي مطرح نيست. او بدون اجازه تمرينات تيم را ترك كرده و تاكنون برنگشته است. تمام مسئوليت اين موضوع برعهده او است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)